I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] The Ring Battles : Lukke vs Topic

Svensk Hiphop - Battles

2011-12-18 20:33

[Video Battle] The Ring Battles : Lukke vs Topic

Här ser ni Lukke vs Topic från The Ring Battles den 19 nov. Info om vårt nästa event den 21 jan kommer snart.

Missa inte The Ring Battles på Elements Linköping den 28 april!
Poet

2011-12-18 21:17
Topic helt klart!
Lukke snubblade för mkt på uttalet, och behärskar man inte sitt modersmål, då vettifan om man ska battla... Inte än för Lukke.
Jag har ätit pannkaka!
Poet

2011-12-18 21:19
stark debut av Lukke. En del rader känns lite sådär vafan är grejen men flytet och leveransen sitter som det ska. Hoppas vi får se mer av killen.

Topic har bra rader. Han har bevisat det förut. Tycker inte han var lika bra här som mot Dimorf dock..

I am come home

2011-12-18 21:36
Blev Lukke spökskriven av en daktylografisk apa är frågan??? GG
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-12-18 21:42
Stark debut av Lukke? Är du hög eller haha.

2011-12-19 02:53
Riiiiiiiktigt dålig battle

B

2011-12-19 03:26
orkar ni inte kolla hela, eller bara har 5 sekunder att lägga på denna battle..

så kolla 09.47 -09.52

HAHAHAHAHAHAHA!!!!

Topic va feeet tho!
http://www.youtube.com/dddnicemusik

dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA

2011-12-19 22:04
topic tog denna ganska lätt. lukke såg ut att vara riktigt nervös men vem hade inte varit det.
du är lika värd som bubblorna i min spottloska

2011-12-19 23:43
Till alla som hatar..

Det var min första battle och jag var tok nervös och därför sluddrar lite på orden/utalet.
Istället för att skriva bla bla, massa hate så kan ni visa lite glädje det är trots allt snart jul.

Jag är nöjd över battlen eftersom jag inte chocka under den pressen som jag kände.

Man blir inte bäst över en dag!

/Lukke
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-12-20 00:01

Efter att ha sett och begrundat denna battle så måste jag härmed dra tillbaka mitt stående ja, på förfrågan att möta Lukke, till The Ring. Att möta någon som har uppenbara svårigheter att förstå och förmedla begrepp såsom ironi, referenser och analogier känns inte som något jag vill stå för. Jag har bara träffat individen i fråga ytterst flyktigt, så detta grundas enbart på hans musik och nu battlet. Om Lukke vill ta en öl och snacka igenom saken så kan följden givetvis bli att även mitt "nej" ändras.

(Obs! Detta meddelande går att läsa på olika plan)

Mvh Permomans spelning
Producent

2011-12-20 11:04
en inte så stark battle.

Mvh Konstigt´s Turnébuss.

2011-12-20 11:58
_Lukke_ P22

nej men samtidigt kommer man aldrig bli något bra om man helt saknar potential

God jul!

2011-12-21 11:02
Det enda som var bra var Mr.Cool. Sure lukkes första battle men topic har battlat 3 gånger och låter fortfarande som hans första. Dags att inskaffa lite nytt folk och testa om man kan få fram något bra ist
 Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.