I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] KOTD - GZ - Henry Bowers / Stepeasy vs Syco / Oshea (Most Internationa

Svensk Hiphop - Battles

2011-12-19 09:21

[Video Battle] KOTD - GZ - Henry Bowers / Stepeasy vs Syco / Oshea (Most Internationa

Hon checkar in mig från andra sidan baren.
Du checkar in dig och uppdaterar status raden.

2011-12-19 12:25
Haha kollar just nu...HB bäst hittills med

I'm the one who put the dick in ridickolous cute women

ber om ursäkt för ev. stavfel

2011-12-19 14:42
Grym battle! Gillade O'sheas rad om att det borde ha hänt i Sverige och inte Norge, haha! Henry Bowers var tung han med!

Det ser ut som att Critical är tvingad under pistolhot att stå där. :(

2011-12-19 16:06
Kallsint skrev:

Det ser ut som att Critical är tvingad under pistolhot att stå där. :(

hur vet du att han inte är de? Ness Lee kanske står med en shotgun i ryggen på honom? :o

riktigt fet battle ändå, och som bowers skrivit på sin fb så har jag inte sett så många bakfulla människor på ett o samma ställe tidigare ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-12-19 16:31
hur vet du att han inte är de? Ness Lee kanske står med en shotgun i ryggen på honom? :o

Då är det väl förfan ändå inte pistolhot!??!?!

Skämt å sido. Fet battle, Bower var fet men fan vad jag stör mig på Oshea's sätt att typ beklaga sina lines, typ "Nej jag vet, de var inte så bra".
http://www.facebook.com/pages/L-Green/110590459022676

2011-12-19 16:49
syco var jättekeff :( oshea var bra, stepeasy helt ok.. henry är fan överlägsen här
hets, stress, fest!

2011-12-19 16:59
haha.. steps kompis skrev dethär på fb:

real talk , bowers was on tour so him and step never practiced. then step and i drank straight liquor for 3 days leading up to this. when we made it to alexandra park step was covered in puke and passed out under a tree. when bowers woke him up, step puked again and passed back out. then 45 minutes befor the battle he gets up, we hit mcds, and he has the stand out performance of the battle imo. thats some g shit

och jag kan bara instämma
throw your hands in the air like they're not attached
and realize without hands they'll be hard to catch
Poet

2011-12-19 19:06
Haha, Henry du sänks nog till drottning i denna, då Stepeasy verkar varit kungen här!

Oshea har kanske inte de tungaste punchlinesen, men han är rolig som fan genom alla sina ronder.

Bra gjort från båda sidor.
Jag har ätit pannkaka!

2011-12-19 20:06
Tycker samtliga gjorde bra ifrån sig men framför allt Henry och Oshea tycker jag levererade konstant rakt igenom medan Step och Syco vacklade lite. Jävligt underhållande hur som helst.
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2011-12-20 00:51
Hela den där dagen var jävligt skum hahah

Fet battle..props till Step som vaknade till slut :)

2011-12-22 10:27
Hahahahaha klockrent!
Ridå