I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] The O-Zone Battles: Revolver vs David Hasslahoff (Promo)

Svensk Hiphop - Battles

2012-02-20 21:04

[Video Battle] The O-Zone Battles: Revolver vs David Hasslahoff (Promo)

Den här battlen ägde rum i Malmö på klubben Klaffbron 10 December 2011. Det här klippet är sista i ledet från detta event, tack för tålamodet gott folk och tack till alla bakomliggande aktörer för ett fett event!

http://www.theozonebattles.com
http://www.theringbattles.com

www.theozonebattles.com

Sugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till [email protected]

2012-02-20 21:27
Flikar in en låt med Mr Cool & Revolvers grupp "Papa Rapers" då inte många verkar ha hört någon musik med revolver. Nu ska jag se battlen, återkommer!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-02-20 21:35
Här är en låt med Revolver, Färska Prinzen & Mr Cool också för er som är intresserade: http://open.spotify.com/track/3iINSDvRboVgdi12A64n2n

OnTopic: Hasslahoff digga jag tyvärr inte, verkade hyfsat självsäker för att va debut men alldeles för tråkiga rader och delivery tyvärr.

Man märkte ju att Revolver och Mr Cool är polare haha. "Röven/Död än" var jävligt oväntat och jag skrattade högt här framför datorn. Finns såklart mycket mer att jobba på men tror verkligen där är potential, hade varit kul att se mer av Revolver!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-02-20 22:50

Blaow

2012-02-20 23:13
Ska vara så opartisk som möjligt. Tyckte att Revolver tog första, David tog andra och Revolver tog tredje.

"Det måste då ses ironiskt att du står där med fjärilar i magen medans jag håller hov"
Rappare

2012-02-21 09:52
haha tycker fan revolver var skön!

hasse var också duktig, Men detta var revolver's match!
fosho

2012-02-21 17:38
Det här klippet är sista i ledet från detta event, tack för tålamodet gott folk och tack till alla bakomliggande aktörer för ett fett event!

Varför släpps inte R-mans battle?
www.twitter.com/rossandeross

2012-02-21 18:03
Mr.Cool skrev:
Ska vara så opartisk som möjligt. Tyckte att Revolver tog första, David tog andra och Revolver tog tredje.

"Det måste då ses ironiskt att du står där med fjärilar i magen medans jag håller hov"

ord på det faktiskt.. även jag relativt opartisk.

2012-02-22 16:37
Hahaha David Spade e tillbaka igen! Vad fan e det som händer. Ska se på videon nu

2012-02-22 23:09
Hahaha David Spade e tillbaka igen!

Haha, ja va hände med min bild, tänkte bidra med ett gratis skivomslag
Rappare

2012-03-01 17:53
Tyckte verkligen om Revolver. Han tog det imo.
Vill se mer av båda dock för det var en kul battle.
Ja