I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

[Övrigt] Narkimic?

Svensk Hiphop - Battles

2012-03-02 13:47

[Övrigt] Narkimic?

Kommer han köra nån mer battle tro?
Han är en av dom bättre som gjort det imo är säker på att han skulle bli ännu bättre om han körde några mer gånger, nice me nån som faktiskt RAPPAR.
Han gör jävligt bra musik me

I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2012-03-02 13:57
True that Brandt! Han va fet i sin debut och kan absolut bli ett stort namn om han forsätter..
100P.

2012-03-02 14:33
word

2012-03-02 15:00
Narkimic är skitdålig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-03-02 15:02
okej
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2012-03-02 15:11
inte okej
100P.

2012-03-02 16:06
Hade missat Narkimic men han är skitfet ju!

2012-03-02 16:11

2012-03-02 17:38
word! Tänkt samma, han borde battla

2012-03-02 22:00
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2012-03-02 22:10
"du är en av få män som är så bög att man kan se det från månen"

han är jättebra, verkligen jättejättebra...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-03-02 22:31
"de kommer va som tjejer i din säng, de kan inte komma"

herregud

2012-03-03 01:27
Narkimic är grym, han har ju en osläppt battle som kördes över beats mot Chukk Rukkaz. Hoppas han kommer köra fler.

2012-03-03 13:44
av ren nyfikenhet, vad är det ni tycker är bra med Narkimic? har ni lust att droppa några bra rader, jag lyckades missa dem.

2012-03-03 15:08
Som dest skrev så har jag en osläppt battle mot Chukk Rukkuz på beats. När den släpps vet nog bara Critical. Men den är säkert på g. Jag kommer säkert ställa upp mer, men just nu har jag annat att prioritera. Grymt stort tack till alla som tror på mig dock!

svanspelle

Du borde sluta lyssna på mina grejer. Alla här märker att du uppenbarligen inte mår bra av det. Du är manisk mannen. Jag är bara en människa och jag som alla andra skiter i vad du tycker om mig. Din poäng är framförd, du tycker jag är keff. We get it!

2012-03-03 15:15
Jag har bara hört/sett denna battle med dig.

Det är ett forum, man diskuterar.

2012-03-03 18:10
Svanspelle är en typisk näthatare som trivs bakom en dataskärm. Skulle troligen aldrig våga säga något liknande direkt till den personen.

Här är en låt tilldelad dig: http://www.youtube.com/watch?v=GdZBZJ-n4GY
www.twitter.com/rossandeross

2012-03-03 18:38
Var i mina inlägg är jag en "hatare" eller en "internetgangster"?

Svanspelle är en typisk näthatare som trivs bakom en dataskärm. Skulle troligen aldrig våga säga något liknande direkt till den personen.

Vad är det jag inte skulle våga säga menar du? Att jag inte gillar någons battle? Varför skulle jag inte våga det?

Jag undrar bara vilka rader i hans battle som ni tycker är bra, eftersom ni 'hyllar' honom.

Tragiskt att man inte kan komma med kritik utan att bli påhoppad och bli kallad "näthatare".

2012-03-04 23:59
svanspelle:

nice me nån som faktiskt RAPPAR.

2012-03-05 04:40
okej, det var inte mycket som krävdes..

2012-03-05 23:24
svanspelle dom hyllar inte bara battlerna utan musik han gör oxå o det ändå du skriver är ju några rader som tyckte han var dålig. Sök på narkimic på youtube så kommer du säkert hitta någon skön låt.

Narkimic kan inte du och cheek spela in en studio version till när ni rappar på Still beatet så skulle vara grymt!

Big up Narkimic du kommer gå långt! Tycker du är en utav dom som är bäst just nu i svensk ihop. brääääää

2012-03-06 08:49
Kommer han köra nån mer battle tro?
Han är en av dom bättre som gjort det imo är säker på att han skulle bli ännu bättre om han körde några mer gånger, nice me nån som faktiskt RAPPAR.

Och detta är battleforumet, hans musik är alltså inte relevant.

2012-03-14 12:30
Såg honom köra på Peace and Love och hade möjligheten att prata lite med honom efter den battlen. Riktigt underhållande och skillad battlare som också är jävligt trevlig.

Hoppas du kör igen!

2012-03-18 16:01

Oh, fyfan va muppigt sagt. Varför skulle han inte säga det till honom i person, vad vet du om honom? Varför skulle han vilja säga det till honom ansikte mot ansikte? Det här är ett diskussionsforum, inget annat. Jävla pajas är du!

Narkimic är rätt skön!