tung debut av Gedi Gedz!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
linus hade några guldkorn men mycket skit/lame/played/corny/random. extremt ointressant att höra att han stryper snubbens flickvän i flera ronder i rad. gedi gedz var väl helt okej. inget speciellt dock. hyfsad battle imo.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Äntligen en ny battle! Gedi Gedz är ju inte speciellt teknisk och känns som han mest lever på hemmapublik, men helt ok första insats ändå. Dr Linus rimrunkar lite för mycket men fick in en och annan fet rad, Nas-raden va snyggt skriven
Gedi Getz var verkligen inte dope... trist - rasist... come on..
Gedi getz var bekväm, jag gillar det.. inte många som har en sån stil i sin debut. Dock tycker jag Linus som steppat upp fett mkt tog den :)
http://www.youtube.com/dddnicemusik dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA
Sen när blev Nas en ful rappare?
Graffare
2012-03-30 14:27
Gedi Getz.......Publiken...
-
Både på plats och på video var Gedi fetast enligt mig. Som vanligt är klagomålen lite mer över nätet än det var på plats där det var fet stämning. Konstigt nog verkar inte de som gnäller över battlare, publik etc vara på plats så ofta...
www.twitter.com/rossandeross
Gedi gedz var ju färgad iaf, så det måste ge några plus poäng va? Förstår ärligt inte varför man släpper sånnahär battles, och förstår inte varför jag tittar på dom heller....
B
stängde av efter en rond från varje
wackcent2.0 skrev: stängde av efter en rond från varjeHAHAHAHAHAH bilden..... tack för den, nu fick jag torka bort kaffe från skärmen!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
nice av gedi genz! behövs fler blattar i svensk battle. så FUCK ER!(och era mammor) som klagar på att han är färgad.
Vänta, varför klagar folk på battlen? Tyckte Gedi gjorde bra ifrån sig för att vara första gången och overall var det en soft battle. Vad är det jag missar som folk hatar på?
www.twitter.com/addthissss www.addthismusic.com
3-0 till Linus. Gedi hade ett skönt delivery, men måste öva på sina texter.
och btw ni kan inte ha kollat hela videon för då hade ni sett att gedi döda linus i sista ronden, enligt mig i alla fall.
MtotheJ skrev: nice av gedi genz! behövs fler blattar i svensk battle. så FUCK ER!(och era mammor) som klagar på att han är färgad.vartfan har du läst att hans hudfärg är ngt problem för ngn ? :s
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Elajt : "Gedi gedz var ju färgad iaf, så det måste ge några plus poäng va?"
Addey skrev: Vänta, varför klagar folk på battlen? Tyckte Gedi gjorde bra ifrån sig för att vara första gången och overall var det en soft battle. Vad är det jag missar som folk hatar på?Ja, kanske att han skriver sämre än vad en bra rappare freestylar, vad vet jag..
Alla som tvivlar på min rap kan checka denna
tack till er som ger denna battle credz dock, jag är stolt över min debut, tycker att linus var grymm också
Graffare
2012-04-01 11:29
Vad har hudfärg med saken att göra överhuvudtaget? Skillnad på folk och folk eller, Elajt ?
My stomach got young dead orphans in it I eat from trash cans at abortion clinics -Jus Allah
MtotheJ stayblack Klagade jag verkligen på hans hudfärg? Du får mer en gärna läsa kommentaren igen och förklara för mig hur jag kladade på hans hudfärg. För allt jag sa var 'Det måste väl ge han några plus poäng' ? Det är något positivt att vara färgad tycker jag, och det är inget man ska skämmas över. Jag tycker att ni båda borde sluta vara så elaka och skämmas över erat betende för att hoppa på någon oskyldig (jag) sådär är fan inte okej, och jag hoppas whoa.nu moderatorer censurerar era kommentarer och ger er en avsägning på några dagar, för det här tolererar fan inte jag!
B
elajt Vad var det du egentligen ville uppnå med din "pluspoäng för hudfärgs kommentar"?
www.twitter.com/addthissss www.addthismusic.com
Graffare
2012-04-01 14:29
Elajt: Sa jag att du klagade eller? Förstår bara inte var hudfärgen har betydelse.
My stomach got young dead orphans in it I eat from trash cans at abortion clinics -Jus Allah
Dr Linus kändes mer säkrare på sina rader än han gjort tidigare, vilket jag tyckte lyfte hans performance, tyckte han förlorade lite av sin virriga charm dock. Gedi hade ett något pimpigare delivery så rent showmässigt kanske Linus låg lite i lä trots att han överlag hade fyndigare rader. Har svårt att se något annat än övertid på denna.
Ridå
Haha Spakur finns det någon battle du inte velat se OT på?
Gedi gjorde en riktigt GRYM debut! Och big up för den postade låten!
jaojao tror jag gav r-man vinsten mot nicko utan övertid, men det var bara för jag var besviken på honom. såklart är även den övertid såhär i backspegeln.
Ridå