|
|
|
Promotor
2012-04-21 04:16
|
[Video Battle] Battle-Skvaller Presenterar: Mest awkward/random moments inom Svensk b
Battle-Skvaller Presenterar: Mest awkward/random moments inom Svensk battlerap
Alla rättigheter går ut till The Ring, O-Zone och Basementality, videon är bara gjord på skoj i inget som helst kommersiellt syfte.
http://www.facebook.com/groups/318772364806347/
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
|
|
Saknades lite fin bakgrundsmusik
"Jag brukar egentligen inte skriva här"
|
|
|
Hade räckt om du la ihop alla von hagens battles tbh.
B
|
|
|
haha von hagen 0:50, jag är bakfull och käkar soppa, spotta det över hela soffbordet HAHAH sjukaste jag sett fyfaan
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
|
|
|
haha och snubben efter som snackar om ätt äta sitt bajs , BOOM
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
|
|
|
Vem var lodisen i O-Zone som snackade om någon bitch? Trodde nog inte att jag hade missat någon battle.
Jag har ätit pannkaka!
|
|
|
hahaha lol denna var nice
URSKOGEN
|
|
|
förstår inte hela grejjen med battle "skvaller" kan du inte lika bra skriva åt aftonbladet?
|
Promotor
2012-04-21 17:37
|
battleskvaller är bara ett namn på en facebookgrupp som kollar på battles och pratar om dom m.fl. detta är bara en video vi slängde ihop på kul.
|
Producent
2012-04-21 18:18
|
haha kul som fan. saknar några klassiska grejer men det är bara bra, finns definitivt material för en uppföljare =)
http://www.youtube.com/watch?v=7abtH0-rs7w
|
|
|
illegal neger grejen med STICS vid typ 1:25 är priceless haha
|
Skivsamlare
2012-04-22 17:28
|
Hoppades på att få se Topic när han skrek i en battle "Vi hatar bönder"
|
|
|
tror vi skulle kunna göra 10 såna här videor faktiskt =D
|
|
|
hur kan zamora inte vara med?
|
|
|
|
Graffare
2012-04-24 02:29
|
Vänta vänta... Ni gjorde alltså denna videon UTAN att ta med PRENDEL!? Va i helvete? Prendels battle är den mest pinsamma inom svensk battles historia.
-
|
|
|
von-hagen är fan helt fantastisk :) killen som slår sönder sin iphone har jag aldrig sett tidigare men den var också rysligt fet
|
|
|
varför har "slakt med rim"-grejen blivit så nedskrattad egentligen? borde han levererat det häftigare? känns som att "du är bög å gay å JAG MÖRDAR DIG" kan passera lite obemärkt ändå.
Ridå
|
|
|
Töntnörden
Hehe är väl lite samma som med "berlinmuren"... Ska man skrika något så krävs det nog lite genuint tryck eller att det verkligen är en förolämpning som sitter eller låter riktigt otrevligt...
"Jag brukar egentligen inte skriva här"
|
|
|
haha slakt med rim, lika corny/played som lyrical bullets och verbal fist :D Men tror ifs det var att han levererade det jävligt konstigt som gjorde den pinsamma stämningen =D
|
Graffare
2012-04-26 11:55
|
Snälla gör en Crackson edition; "Tung som faan!"
My stomach got young dead orphans in it I eat from trash cans at abortion clinics -Jus Allah
|
|
|
Cracksons skrik är fan classic hahahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|