|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
jaojao_ skrev: intellektet i denna tråden briljerar som vanligt
|
|
|
intellektet i denna tråden briljerar som vanligt äh kom igen.. det som är det sköna ju!
I'm a different kettle of fish
|
Lyricist
2012-04-30 01:26
|
Håller med Karim förutom bajsnödiga svenskar kan väl lämna ras snacket utanför? Men du har rätt vem fan bryr sig om dom skjuter med automatvapen, kanoner eller stridsvagnar det är fett med lite nytt i den svenska rap battle scenen !
THAT´S A WRAP BATTLE! www.streetsofgothenburg.se The one and only AMOBANGI!
|
|
|
fast en "kompismatch" är det ju inte för han säger "kompis" i klippet hhaha Hehe, jag tror ändå de är kompisar
"Jag brukar egentligen inte skriva här"
|
|
|
Jag tycker det är häftigt med vapen och hoppas innerligt att någon blir skjuten (utan att avlida självklart, man vill inte önska den eviga sömnen på folk sådär utan anledning).
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
|
|
|
Sebbe kommer förstöra killen grovt!
|
Hangaround
2012-05-03 10:22
|
MORD sebbe kommer döda honom hahahah fett najs
|
|
|
Verkar som folk gått runt och sagt att det är slutsålt, det är det INTE.. bara att komma dit vid 17.00 på lördag!! Har bara sålt några biljetter till folk som ska åka från andra delar av landet, resterande biljetter säljs i dörren så det är lugnt!! ses lördag!
|
|
|
Critical
Kan du gå ut med några fler battles atm?
|
|
|
Det kommer vara:
Sebbe Staxx vs Allyawan Mickelito vs Kalle Balik Baba Flash vs Jim Cederlund
Där var ett par battles till som av olika anledningar kommer bli av nästa event istället, bl a Narkimic vs Crackson
|
|
|
Kommer battlen att läggas upp på youtube sen då? Allyawans battles har en tendens att ja.. inte läggas upp på youtube.
|
|
|
Vilken battle med Allyawan har inte kommit upp på nätet? Det är en som tagits ner.. det är en annan femma.
Mitt svar: Ja, den kommer komma upp, men inte direkt, det kommer ta ett tag.. vill både ge de som kommer och kollar live något exklusivt och hinna ladda upp de som ligger på kö.
|
|
|
Critical
Ah ok... Kommer det vara någon form av uppträdande? Fyra timmar för 3 battles känns lite saftigt
|
|
|
oroa dig inte, kommer du ens dit?
|
|
|
Critical
Det va inget försök till att kritisera eventet... Alla på det här forumet är inte intresserade av att sprida negativitet...
Kan förstå att man blir känslig särskilt då mkt jobb läggs ner men tycker du verkligen frågan va så jvla off?
Är det en intressant akt som uppträder kan det mkt väl slå över till att jag dyker upp.
Försök att inte tolka in någon sorts smutskastning så fort det inte bara är lyckorop, kan tänka mig att du hackade upp dig på att jag skrev "kompisbattle"... Ser nog de flesta battles som lite av kompisbattles med få undantag och tror säkert "huvudnummret" blir fett men det i sig drar inte just mig till det här eventet
|
|
|
Vilken battle med Allyawan har inte kommit upp på nätet? Det är en som tagits ner.. det är en annan femma. jag hittar varken den mot Crome (stod at videon var privat) eller den mot Johnny Storm, vet inte om han har varit med i fler battles Ja, den kommer komma upp, men inte direkt, det kommer ta ett tag.. vill både ge de som kommer och kollar live något exklusivt och hinna ladda upp de som ligger på kö. det förstår man ju, bara den läggs upp så!
|
|
|
Den mot Crome har "kommit upp" men tagits ner.. den mot Storm var den 22:a april... det är klipp på kö :)
|
|
|
ok då är mina problem lösta :)
|
|
|
Jag har aldrig hajjat varför battlen mot Crome togs ner för överhuvudtaget. Lite jidder har väll folk sätt förut?
Can't break necks in boxes
|
|
|
Fuck att man missar det här eventet :(
Du får va snabb med klippningen critical!
amen synthare då, fyra bögar och en dator
est. 1986
|
|
|
psyjunta skrev: Fuck att man missar det här eventet :(
Du får va snabb med klippningen critical! Det handlar inte om hur lång tid det tar att klippa, det handlar om att de som varit på eventsen och betalat ska få något exklusivt och att alla klippen som ligger på kö ska få lika mycket shine, därför vi lägger upp cirka ett klipp i veckan. Mvh.
|
|
|
DaRudeboy skrev: Sebbe kommer förstöra killen grovt! SpoilerDet gjorde han inte
URSKOGEN
|
|
|
Jag var där ikväll, och dom som var där ikväll vet vad jag pratar om! det var en känslofylld battle!
Återigen Henke riktigt underhållande! tack !
(för er som bara sitter på youtube råder jag er till att dyka upp på något event!) /Jewoit Ent
|
|
|
|
Graffare
2012-05-06 10:19
|
AmoBangi: Kasta inte sten i glashus med ditt eget ras-snack, "bajsnödiga svenskar", pajas...
My stomach got young dead orphans in it I eat from trash cans at abortion clinics -Jus Allah
|
Toastare
2012-05-06 18:38
|
hörde att allyawan vann, vad hände? hur gick de till? berätta lite för oss som inte var där
storväxt man på 25 år som gillar killar, ovanligt i hiphopsvängen. väldigt manlig.
|
|
|
Bögigkille, håll käften angående "Vem som vann, eller skriv det som någon gjorde ovanför, som en spoiler, jävla rå idiot.
Jag har ätit pannkaka!
|
|
|
MilK skrev: Bögigkille, håll käften angående "Vem som vann, eller skriv det som någon gjorde ovanför, som en spoiler, jävla rå idiot.
Skit i honom det var ändå en promo så ingen kunde "vinna". Han ville bara skriva så för att man skulle svara på frågan.
I always tell the truth, even when I lie
|
|
|
Jag märkte precis att det står "Free Kinesen" i gullig graffiti i tunneln med skottlossningen. Det tyckte jag var lite lustigt.
|
|
|
scrotum, vad är lustigt med det?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|
|
|
Det gulliga typsnittet framför allt. Jag antar att de målat det i samband med videon och vill att det ska synas, men jag får istället bilden av att det här är Kartellens favorittunnel och att de alltid hänger där. Det tycker jag var lustigt, men du behöver inte tycka det om du inte vill.  Graffiti fo' life!
|
|
|
Haha, touché brandt!
Jag har ätit pannkaka!
|
|
|
allyawan vann med trailern, det är över
I'm in the bathroom with a tommy gun, droppin gangsta shit.
|
|
|
när släpps den?
www.barabazz.com
|
|
|
TimBack: Skulle kommit upp 12. Men den är på gång. Enligt FB somnade Critical i soffan.
|
|
|
mfs skrev: TimBack: Skulle kommit upp 12. Men den är på gång. Enligt FB somnade Critical i soffan. haha hela whoa sitter som på nålar medans critical ligger och snarkar i soffan =D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
|
|
|
hehe okej =)
www.barabazz.com
|
|
|
|
|
|
"du säger såhär i en låt allamallatjafsutibingabongabengablingbling"
"det är sebbes text så vakta dina ord"
"okej förlåt"
tyckte allywan va bättre textmässigt, sebbe va oväntat bra, mycket laddat delivery. saknar att se allywan gå in lite hårdare men det kändes som det inte va okej ändå. lite fyra-mot-en-vibb men kul å se kartellen vara inne å kötta. tag team nästa gång?
Ridå
|