Jag bor i Västerås så blir lite väl långt för att åka till Göteborg för att filma ett gratis jobb, tippsade om lite folk som bor i göteborg på facebook....
Jag antar om du hittar någon som filmar redigerar dom säkert det själva men om det behövs hjälp med redigering kan du höra av dig.
Sedan får man skilja på att vara någon som sysslar med underhållning och gör sin grej bland annat för att få uppmärksamhet för sin musik med att vara en person som äger en kamera, dator att redigera på osv.... Allt som allt blir det flera dagars arbete.
Men som sagt, jag lånar absolut ut min tid till redigering om det behövs.
Annars tipsar jag er om att prata med ett mediagymansium eller liknande för hjälp med filmning om ni inte hittar någon eldsjäl i trakten eftersom det inte krävs någon mästare till fotograf för att göra ett bra jobb till en sådan grej. 2 kameror lär behövas så det finns något att klippa emellan och en extern ljudupptagning så ljudet blir lite bättre men allt sånt har ni säkert koll på!
Lycka till och hör av er om ni behöver hjälp med något.
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
|