|
|
|
|
|
[Video Battle] Let's Do This BATTLE #1: Pinter VS armeeL
Promo battle från vårt första event!
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Tyvärr kan jag inte kolla på detta då det är lättare att förstå danska (ja, danska) än denna skånskan...men det ser fett ut, big up!
|
|
|
Tyvärr tänker jag inte kolla på denna battle då Pinter medverkar.
Och Dizzy jag tänker inte bråka med dig på whoa, då jag ungefär tycker att du och Brandt ligger på samma nivå.
Btw, armel första och tredje var sjukt amazing, hans wordplay var galet.
B
|
|
|
fett med en ny liga! :)
hoppas fler regioner blir inspirerade!
I'm a different kettle of fish
|
|
|
|
|
|
Kryssade när jag såg cheap thrills.
We make rap, but we live hiphop
|
|
|
Om man kör ett gratis event och dessutom ska köpa in flera flak öl som man ska bjuda över 100 pers. på så blir det inte så mycket mer än cheap thrills kompis. Men tack för din kritik, ska tänka på det till nästa event. Idiot.
|
|
|
Spoiler''Det är lättare att hoppa över dig än att gå runt dig"
var han tvungen att sno en rad från ett utav dom mest omtalade och kändaste battlesen i Sverige? ;)
|
|
|
riktigt låg nivå tyckte jag förutom några punchlines från Pinter..
|
|
|
Let's do this battle får samma skitkritik som The Ring fick till en början, ska bli kul att när hatarna slutar hata på LDTB.
Jag har ätit pannkaka!
|
|
|
Helt godkänd battle föresten!
Jag har ätit pannkaka!
|
|
|
Kul att se att klippen börjar släppas! Jag vet att båda kan bättre, men jag ger nog denna till Pinter. Dock var det en hel del rätt fina personals från armeeL som jag inte tror folk kommer greppa, lite synd..
www.twitter.com/nollettfemsju
|
Graffare
2012-05-10 22:43
|
Plus: Ny liga bidrar till mångfald, ökad konkurrens och i förlängningen högre kvalitet på scenen. Jag ÄLSKAR dessutom när folk går in och kör med stort självförtroende; delivery och attityd betyder jäävligt mycket i detta format och väger till viss del upp bristfälliga rader.
Minus: Redigeringen av videon, val av typsnitt etc etc... Där borde ni ta extern hjälp, en snyggare grafisk profil skulle lyfta helhetsintrycket enormt!
My stomach got young dead orphans in it I eat from trash cans at abortion clinics -Jus Allah
|
|
|
Ny liga bidrar till mångfald, ökad konkurrens och i förlängningen högre kvalitet på scenen +1
I'm a different kettle of fish
|
|
|
Tänker inte hata eller nått för det är väl som sagt helt ok med en ny liga. Men snälla om ni ska kicka på skånska så texta skiten så man iallfall ser vad dom säger.
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|
|
|
Elajt? Jag skiter fullständigt i om du kollar på klippet eller inte , jag är ingen battlerappare, men Varför har du så äckligt mkt hat? Antingen är du bara en fattigt mc eller bara en väldigt bitter människa.. Ska du bara hata så skriv inget alls istället eller ge kritik
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
|
|
|
Elajt , ska du till o-zone i helgen ? Jag vill bjuda dig på en öl!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
|
|
|
"hela jag är halal, medan du fortfarande är en julskinka"
Kan någon förklara vad som var så bra med den raden?
|
|
|
jasså så det finns ytterligare en liga nu :P
dock gillade jag inte detta alls. Så jävla sjuk dialekt av båda.
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
|
|
|
Rätt nice battle!
Big up till Cadillac Ron J.R. och Marty!
|
|
|
blev positivt överaskad..
irie ites. hasslahoff.se - för skånsk reggae i tiden!
|
|
|
Fett nice att första är uppe! Längtar tills resterande med släpps :)
Malsor, ring mig! Det knasade häromdagen när jag inte ringde tillbaks!
Http://www.twitter.com/UVPMacke
|
Moderator
2012-05-11 12:06
|
Betydligt bättre än jag hade väntat mig av två, för mig, helt okända personer.
Dialekten var inga problem att förstå.
Nice skit all in all.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
mfs haha varför fick jag en big up på denna? :D
|
|
|
Marty: För att du stod och tittade och iakttog battlen live, och log ibland. Så klart!
|
|
|
Sant, skön stämning på plats faktiskt
|