|
|
|
|
|
[Övrigt] Releasedatum - Alla Ligor/Events
Hittade ingen samlingstråd där releasedatum presenteras. Jag tycker att en sådan bör finnas, så jag skapade en. Så, en tråd där arrangörer och/eller övriga kan skriva in det tänkte releasedatumet för videobattles.
Aktuella releasedatum:
The O-Zone Battles:
Third Eye vs. Nomad - Wednesday 27/6 Jimmy Pistol vs. Pat Stay - Monday 2/7 Dirtbag Dan vs. Pziclone - Saturday 7/7 O-Hund vs. R-Man - Thursday 12/7 Spakur vs. Mr. Cool - Tuesday 17/7 Henry Bowers & Oshea vs. Illmaculate & The Saurus - Sunday 22/7"
Källa: The O-Zone Battles på Facebook
Basementality Battles:
1 juli // Nicko Mack vs Jim Cederlund? 5 juli // M Crackson vs Narkimic 12 juli // Nasty vs Tay Tay? 17 juli // Zamora vs Gustav Fasa 31 juli // Blåmes vs Modesty Blaze **New blood battle**
Källa.
Färdigsläppt:
Basementality battles (Källa: Criticals facebook):
15 maj // Critical Jonny Storm Pamflit Cypher 18 maj // Dödsmaskinen vs. Baba Flash 21 maj // Jonny storm vs. Pamflit **freestyle battle** 24 maj // Sebbe Staxx vs. Sam Allyawan (Promo) **Major League Battle** 28 maj // Shazaam John vs. Michael Crackson **mest svenne tema battle** 1 juni // D-Nice & Pinter vs. Onkel Fix & Jim Cederlund 4 juni // Zain Azrai (Malaysia) vs Kamer Jameel (Norway) 8 juni // Jonny Storm vs. Allyawan **Major League Battle** 12 juni // Erik Indian vs Skrytmåns 16 juni // Baba Flash - Jim Cederlund 22 juni // Kallebalik vs. Mickelito **Major League Battle**
The O-Zone Battles (Källa: Hyper i O-Zones facebookgrupp): 1-2 icke namngivna battles släpps vecka 21 (Inlägget ändrat av Testosteron 2012-05-15 14:22:56) (Inlägget ändrat av Testosteron 2012-05-19 10:37:15) (Inlägget ändrat av Testosteron 2012-05-21 10:52:21) (Inlägget ändrat av Testosteron 2012-05-22 13:32:01) (Inlägget ändrat av Testosteron 2012-06-26 15:38:19) (Inlägget ändrat av Testosteron 2012-06-26 23:17:24)
soundcloud.com/brormusk/sets
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Basementality's release-schema, saxat från Criticals facebook:
15 maj // Critical Jonny Storm Pamflit Cypher 18 maj // Dödsmaskinen vs. Baba Flash 21 maj // Jonny storm vs. Pamflit **freestyle battle** 24 maj // Sebbe Staxx vs. Sam Allyawan (Promo) **Major League Battle** 28 maj // Shazaam John vs. Michael Crackson **mest svenne tema battle** 1 juni // D-Nice & Pinter vs. Onkel Fix & Jim Cederlund 4 juni // Zain Azrai (Malaysia) vs Kamer Jameel (Norway) 8 juni // Jonny Storm vs. Allyawan **Major League Battle** 12 juni // Erik Indian vs Skrytmåns 16 juni // Baba Flash - Jim Cederlund 22 juni // Kallebalik vs. Mickelito **Major League Battle**
www.twitter.com/nollettfemsju
|
|
|
Bra initiativ!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|
|
|
vet inte om jag gillar idén eller inte riktigt, jag personligen orkar verkligen inte tillslut sitta o scrolla igenom sidor för att hitta releasedatum för saker o ting.. hade ngn redigerat in relevanta releasedatumen i första inlägget så hade detta kunnat funka riktigt jävla bra, men känns som lite för mycket att be om?
ni borde verkligen fixa så man kan göra egna redigeringar på sina inlägg (och då menar jag senare än 2min efter man gjort ett), förstår inte varför de inte funkar.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
det är väl 10 minuter, men jag fattar va du menar. prylen är väl att det ahde varit jävligt svårt att hoppa in i en diskussion som folk går in å ändrar sina gamla inlägg hela tiden.
"men du sa ju att regeringens massvaccinationer är ett steg i att ha alla DNA-kod"
"nej, det har jag aldrig sagt, var står det?"
"okej, jag måste läst fel"
nu plockade jag just bort mitt inlägg för att lägga till att det inte alla ligor som har scheman för releasedatum, lite synd, men jag kan fatta grejen att man inte hinner göra allt när man tänkt det.
Ridå
|
|
|
Tror att börja i slutet och läsa bakåt så länge eventet/battlen vart aktuell för att se färska releasedatum funkar bra tills en "redigera huvudinlägg" etc knapp existerar!
Bättre och mindre tidskrävande än att söka på youtube/i forumen och sedan leta i trådar för att ev. finna ett releasedatum : )
|
|
|
Förövrigt - bra jobbat Nollettfemsju
|
|
|
|
|
|
Och där har vi dagens hjälte! Tack.
|
|
|
Schri skrev: Och där har vi dagens hjälte! Tack. agreed! nu kan denna tråden faktiskt funka ändå! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
Lyricist
2012-05-18 11:28
|
30 maj amobangi vs Tuss på lets Do this battle i Kristianstad
THAT´S A WRAP BATTLE! www.streetsofgothenburg.se The one and only AMOBANGI!
|
|
|
Inga datum satta men Hyper skrev nyligen i O-zones facebook grupp att de kommer släppas 1-2 battles denna vecka.
|
|
|
ni kan ändra tuss grejen som amobangi tipsat om för det där stämmer inte, han tror att det handlar om när battles kör live. battlen har inte varit än och kommer inte komma ut samma dag som den körs.
URSKOGEN
|
|
|
|
|
|
Vi släppte en battle från vårt första event idag! WHOA TRÅDEN!
|
|
|
Saxat från O-zone gruppen på facebook:
Third Eye vs. Nomad - Wednesday 27/6 Jimmy Pistol vs. Pat Stay - Monday 2/7 Dirtbag Dan vs. Pziclone - Saturday 7/7 O-Hund vs. R-Man - Thursday 12/7 Spakur vs. Mr. Cool - Tuesday 17/7 Henry Bowers & Oshea vs. Illmaculate & The Saurus - Sunday 22/7"
|
|
|
|
|
|
1 juli // Nicko Mack vs Jim Cederlund? 5 juli // M Crackson vs Narkimic 12 juli // Nasty vs Tay Tay? 17 juli // Zamora vs Gustav Fasa 31 juli // Blåmes vs Modesty Blaze **New blood battle** KÄLLA
URSKOGEN
|