|
|
|
|
|
[Event] The Ring Battles: Beginner Event No:1 19:e Maj
Nu är det dags för The Ring Battles att hålla sitt första nybörjar event! Detta gör vi den 19:e Maj på Nationernas Hus, Ågatan 55 i Linköping. Vi börjar 18.00 och håller på fram tills 21.30 och förutom battles så kommer även Linköpingsgruppen STUDIO 013 att framföra ett Showcase.
Som sagt så är detta ett nybörjar event vilket innebär att de flesta av de som battlar aldrig har stått i battle ringen förut. Vi kommer köra one on one och kommer va i vanligt format 3*60 sek ronder. Vi kommer även köra en Tagteam-battle där formatet är 3*120 sek ronder. Allt filmas,redigeras och läggs ut på våran youtube kanal som vanligt efteråt.
Kvällen till ära har vi valt att köra med Fri ålder, så ingen åldersgräns och då heller ingen åldersgräns. Inträdet kommer ligga på 40:- i entré.
Se till att dra med dig alla du känner för att inte missa tillfället att kanske se morgondagens battle profil födas.
Vi ses den 19:e Maj. Nationernas Hus, Linköping!
PEACE / The Ring Battles i samarbete med Hiphopsektionen Medborgarskolan

|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
BRÄÄÄP BLÅMES!!!!!!!!!!!!!!!
Blåmesen>Kräftan
|
|
|
Blåmes är riktigt grym har jag hört.
URSKOGEN
|
Promotor
2012-05-16 19:27
|
blåmes är ju förfan sjukt tung
|
|
|
Blåmesen har ju detta som i en liten ask!
|
|
|
Blåmes? Haha vad har jag missat?
|
|
|
en av sveriges bästa rappare bara typ :S
URSKOGEN
|
|
|
Blåmes är riktigt jävla tung. Synd att fler inte hört talas om han!
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|
Toastare
2012-05-16 22:15
|
Jag har hört att Blåmes ghostwritar för alla dom stora grabbarna, Bowers, R-Man, Von Hagen m.fl.
www.twitter.com/jimmypistol232
|
|
|
Aaaaah trist att man inte kan närvara när Blåmes äntligen gör debut i ringen! Men, men vi får säkert se mer av killen i framtiden.
Verkar vara ett grymt event i övrigt också
I am come home
|
|
|
BRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄPP!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|
|
|
men seriöst, vem är killen? länka låt eller vad som helst!
|
|
|
Trevligt med rookie event. Kör hårt Linköping. Ta det lugnt med lingondrickan!
|
|
|
Blåmes for the win
Spoilernever heard of
"Jag brukar egentligen inte skriva här"
|
|
|
OBS! På grund av ett jävligt fittigt move av Gator kommer det istället gå ner på detta vis: BLÅMES VS. JIM CEDERLUND.... ONE DAY PREP!
Blåmesen>Kräftan
|
|
|
Blåmes kommer slakta hela battlescenen!!
Spoilerär lika lost som jaojao haha, vem fan är snubben?
I'm a different kettle of fish
|
|
|
ni får väl ta er ner dit eller vänta tills battlen släpps.
URSKOGEN
|
|
|
jipip: Vad har den lilla spillevinken nu gått och gjort?
|
|
|
skulle inte förvåna mig om denna blåmes är lika okänd för alla men ngn tog tillfället i akt att låtsas att han är the shit, och sen hängde majoriteten på det hela skämtet. ironin i inläggen är jävligt tydlig, samtidigt som den inte är det. haha.. nattfilosofi! only time will tell I guess :P
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
blåmes är galet bra och det är bara så det är. tråkigt för dig att du inte känner till honom.
eventet blir fett, vi ses imorgon!
URSKOGEN
|
|
|
Någon som kan sammanfatta eventet måntro?
Hörde att Blåmes chokade en hel del, en briljant strategi för att inte avslöja sig som svensk battle elit!
|
|
|
jag hörde att blåmes kände att han inte behövde slösa sina briljanta rader på sin motståndare och därför ställde sig och började freestylea, något han inte var jättebra på och därför möjligen floppade. Dock hörde jag även att blåmes revancherade sig en vecka senare och gjorde ganska så bra ifrån sig. Hörde att den släpps via basementality battles den 31:juli. Hörde även att man ska peepa den när den släpps.
URSKOGEN
|
|
|
Dizzy: inget undgår dig...
|
|
|
jaojao hur gör du för att alltid framstå som en idiot?
shades on my eyes you can't tell I'm .....
|