[Övrigt] Pre-battle: Martin Zamora VS Gustav Fasa

Svensk Hiphop - Battles

[Övrigt] Pre-battle: Martin Zamora VS Gustav Fasa

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Kommer nog bli en riktigt nice battle
 "Jag brukar egentligen inte skriva här"
zamora kommer bli bodybagad
URSKOGEN
correction: zamora KOMMER att bodybaga..

sjukt att ostkaka ska vara med & är högst upp, hahaha. kmr bli intressant!

Narkimic dessutom! OUF! en av sveriges bästa lyricister.. tror han mördar spottödlan
Ja, cederlund mot nickomack blir nog också intressant.
 "Jag brukar egentligen inte skriva här"
zamora kommer att bodybaga.
Drömde att Fasa ringde mig och ville krita horse inatt. Nu vet ni.

tical:

vad vet du om det?
URSKOGEN
Ville han krita en häst? De var de jävligaste!

Fan va tråkig GustavFasa är. Verkar ju vara en mobbad kille med skitdålig humor
Geni
Graffare

2012-05-21 02:05
Permoman, Manaz, Ahab, Ostkaka...
Efterbliven, Blind, Enarmad, Ostkaka...

Shazaams Freakshow, hosted by; Basementality Battles.
-
Tizm skrev:
Permoman, Manaz, Ahab, Ostkaka...
Efterbliven, Blind, Enarmad, Ostkaka...

Shazaams Freakshow, hosted by; Basementality Battles.

Hahaha
easymode:

Vet & vet, handlare snarare om vishet & hur mycket uppmärksam man är på battles.
Visst, Fasa är grym, men jag tycker han har droppat riktigt meningslösa rader dom senaste gångerna han battlat.. lite rent av besviken!

Zamora är hungrig! Tillbaka för att äta pojkar, du ser det på han, du tänker tillbaka på hans gamla battles där han bodybagade, körde feta rader & kunde fortsatt hur bra som helst men "slutade" pga för mkt projekt på gång tydligen... Glad att ha han tillbaka, han kommer att bodybaga
Gustav Fasa är överhypad som fan. Har alltid också tyckt som Zamora själv att han är underskattad så jag hoppas verkligen han äter upp Fasa i en grym comeback!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Zamora är knappast underskattad, däremot kanske han (som han själv säger, iaf som jag uppfattar det) inte utnyttjat sin fulla potential. Men han har väl ändå räknats som top tier ett tag? Knappast underskattad, jag har tyckt överskattad efter det mesta jag sett, men tror att han kan ställa till något riktigt trevligt om han anstränger sig =)
tical skrev:
easymode:
Vet & vet, handlare snarare om vishet & hur mycket uppmärksam man är på battles.
Visst, Fasa är grym, men jag tycker han har droppat riktigt meningslösa rader dom senaste gångerna han battlat.. lite rent av besviken!

jag har hört fasas rader och de är av kroken. självklart kan zamora överraska vilket folk verkar tro för att han gjorde en bra battle mot kallebalik, men det ska mycket till om han toppar fasas pen game i en battle där ingen av rapparna kommer ha något särskilt speciellt övertag deliverymässigt.
URSKOGEN
jag har hört fasas rader och de är av kroken. självklart kan zamora överraska vilket folk verkar tro för att han gjorde en bra battle mot kallebalik, men det ska mycket till om han toppar fasas pen game i en battle där ingen av rapparna kommer ha något särskilt speciellt övertag deliverymässigt.

okej, agree 2 disagree
Zamora kommer krossa wanna be mc:n Fasa. Spänningen är bortblåst lång innan själva eventet. Det är som att se Barcelona mot Granada.
Var ska skiten hållas, Stockholm?
Linköping?