[Övrigt] Lost battles

Svensk Hiphop - Battles

[Övrigt] Lost battles

Vad hände med...

-Pats One mot dansk(minns inte namnet) Va en riktigt fet battle av Pats som jag minns det

-R-man vs Newblood

-Sellish vs Sajk

?

"Jag brukar egentligen inte skriva här"
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
sellish mot sajjk har inte släppts än.

r-man mot jousef prince har jag för mig inte ska släppas.
URSKOGEN

varför??
I'm a different kettle of fish
Moderator

2012-05-22 14:42
Har för mig att det blev för dålig kvalitet på videon för att släppas..
time isn't wasted when you're getting wasted .
Toastare

2012-05-22 15:18
Metastrof skrev:

varför??

Jousef Prince fick ur sig totalt fyra rader. Två i första ronden och två i sista. Andra ronden var en fem minuter lång Loe Pesci choke tills det gick över till R-Man igen.
www.twitter.com/jimmypistol232
Ja, fast man har väl sätt liknande grejer släppas... Förstår dock att de inte gör det.

"Jag brukar egentligen inte skriva här"
Har hört att R-Mans rader mot Josef Prince kanske kommer med i typ "Best of RiS" liknande video, så man får se hans del lite allafall

ja jag vill då iaf se R-Mans del av battlen
I'm a different kettle of fish
Poet

2012-05-22 22:12
sotarpojken: "Best of RiS"? Om jag inte minns fel så var det väl i såna fall på tal om en O-Zone DVD?
Jag har ätit pannkaka!
MilK skrev:
"Best of RiS"? Om jag inte minns fel så var det väl i såna fall på tal om en O-Zone DVD?

De är orelaterade till varandra. Det har snackats om ett YouTube-klipp med Best of RIS, där isåfall R-Mans rader mot Yousef Prince från eventet i december förmodligen kommer vara med. Det är också snack om en O-Zone DVD, och vad jag har förstått kommer den innehålla material från eventet nu i maj.
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com
Missa inte världens bästa radioprogram Starka Personligheter.
Poet

2012-05-23 00:17
Att Best of RIS och O-Zone DVDn är orelaterade förstod jag med, men OK då har jag fått det om bakfoten.
Jag har ätit pannkaka!
Nomad - Nicko Mack..?