[Video Battle] The O-Zone Battles: Sajjk vs Sellish (Utslagsbattle)

Svensk Hiphop - Battles

[Video Battle] The O-Zone Battles: Sajjk vs Sellish (Utslagsbattle)

Sajjk vs Sellish i en battle om vem det är som ska sluta battla i detta format.

Enjoy!

Missa inte att köpa era biljetter till Vendetta, Sveriges största battlerap-turnering någonsin.
Första rundan går av stapeln på Babel i Malmö den 30:e Juni. Ett samarbete mellan The O-Zone Battles och The Ring Battles.

Köp era biljetter på http://www.babelmalmo.se

www.theozonebattles.com

Sugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till anmalan@theozonebattles.com
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Rappare

2012-06-10 23:47
Spoilerhejdå sellish!

(Inlägget ändrat av Testosteron 2012-06-11 00:01:18)
fosho
Poet

2012-06-11 00:13
Jag blev lite besviken på domslutet, jag tyckte att Sajjk vann första ronden, andra var jävligt jämn, men jag ger den till Sellish, och sista ronden var en solklar vinst till Sellish.

Så 2-1 till Sellish. Som T.R. sa, de borde inte kört en utslagsbattle såhär tidigt, tråkigt!
Jag har ätit pannkaka!
jag vet inte hur gammal sajjk är, men sellish är väl bara 15-16 år? om han skulle ta sin tid och jobba på sin nervositet och sitt scenspråk osv+ så skulle han ju kunna vara fet om 10 år? och 25-26 år är ju absolut inte för gammalt för att battla.
när man är nervös nog tror jag nog att man automatiskt kör snabbare och "slarvigare" än man tänkt, samt att man säkert glömmer bort rader.

bara för att Gustav Fasa lyckas leverera i så ung ålder behöver inte alla utvecklas lika snabbt. imo
I'm a different kettle of fish
Rappare

2012-06-13 16:40
kan inte fatta hur det kan va så dålig nivå på en utslagsbattle. Sajjk kändes ju sjukt stressad, iaf andra och tredje ronden. Han bara stressade ut hela radern.

Svårt att höra vad Sellish sa när han började försöka rappa fort.
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Hangaround

2012-06-21 03:25
"lär dig rimma" va det roligaste i hela battlen