[Video Battle] Basementality Battles - Kalle Balik vs Mickelito

Svensk Hiphop - Battles

[Video Battle] Basementality Battles - Kalle Balik vs Mickelito

Grym stepup av båda!

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
grym stepup av båda? Mickelito är så pinsamt dålig.
Kalle Balik har filat på sitt delivery och om Mickelito va sämst innan så är han iaf ok nu
Helt okej battle, men Kalle har varit mycket vassare än såhär.

Rappare

2012-06-24 16:45
otroligt bra battle. Micke är så sjukt duktig. Synd med choken bara!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Kul att se Mickelito igen, synd på choken. Hade blivit jämnt annars...

För övrigt ser snubben med snapback som står bakom Kalle ut som en vit QP (S.O.N.S.)
men hur i helvete kan ni säga mickelito är kass? asså ärligt, det bevisar bara vilka nollor ni är som inte kan nånting inom detta forum.. Tkr dock att båda är sjukt bra , men hade inte mickelito chokat hade han tagit det ! Pz
;.,Tjolahoppsan ,.;
men hur i helvete kan ni säga mickelito är kass? asså ärligt, det bevisar bara vilka nollor ni är som inte kan nånting inom detta forum.. Tkr dock att båda är sjukt bra , men hade inte mickelito chokat hade han tagit det ! Pz

Han har dåligt delivery, inga punchlines, dagisnivå på hans rader. Vad är det som är bra?

"Nollor som inte kan något inom detta forum"? Skulle snarare påstå att det är de som tycker att mickelito är en bra battlare som har väldigt dålig koll.

Kalle Balik tog detta väldigt bekvämt, även om han inte imponerade.
kallebalik tog enkelt alla 3 ronder, mickelito är bäst i världen
B
bara för att kallebalik har knepiga rader så betyder det inte att dom är bättre, imo.

Tycker det va Mickelitos bästa match. Tredje av Kalle blev ändå knock out
 "Jag brukar egentligen inte skriva här"
Admin

2012-06-25 14:11
Synd på choken i tredje. Gjorde att Kalle vann. Men kul för honom såklart.

mickelito vann helt klart!
Kalle helt klart, tycker han inte behöver ha hårdare delivery än såhär, han har nån slags passivt aggresiv framtoning, riktigt nice.

Micke va nice, en hel rond försvann på choken dock, det va lite synd.
Ridå
Moderator

2012-06-27 18:04
Tycker Kalle borde dragit en rebuttle om att Mickelito till och med bajtade honom vid choken. Hade varit skoj.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic
Say my name, Mr Bush, say my name
Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
bra ju! nice av båda fram tills mickes choke
hets, stress, fest!
är kalle balik möjligtvis ny inom hiphopen? varje battle jag sett med honom ger mig flashbacks från 2004-2006 då rimmen han använder oftast känns igen..

hur som helst, var väl en ganska okej battle. vettefan vem som vann.

ger mig flashbacks från 2004-2006 då rimmen han använder oftast känns igen..

word