[Övrigt] Ozone Vendetta Eventet, releaseschema?

Svensk Hiphop - Battles

[Övrigt] Ozone Vendetta Eventet, releaseschema?

Sho!

undrar bara om någon vet när den första battlen från eventet släpps? alltså från första eventet då!

sry om det är fel tråd lr något, isf får en mod fixa de o skicka en varning :D

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Skivsamlare

2012-07-27 19:56
Är också jävligt nyfiken.

Det var sagt att första klippet skulle släppas i onsdags (källa: grizzlys facebook) men det verkar inte ha kommit upp än så förhoppningsvis så släpps det nu i helgen eller tidigt nästa vecka.
www.twitter.com/nollettfemsju

Love Bergh
Nån som vet när det börjar dyka upp filmer från första eventet? Tack på förhand!
Like · · Follow post · 17 July at 01:22
Andreas Dgs Nilsson likes this.

Timor Mangal Nästa vecka
2 hours ago via Mobile · Like
URSKOGEN
Framåt påsk kan jag tro.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Det har blivit en massa förseningar från de två veckor det skulle ta från början men nu ska de börja droppa i veckan!
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
För det första är Grizzlys facebook den absolut sämsta informationskällan man kan hitta på hela internet. För det andra har han helt rätt i att skiten kommer börja rulla igång nu i veckan.

Plan A var att börja släppa tidigt å ha lite mellanrum mellan varje battlepars släpp (för att vara det ska bli så rättvist som möjligt ska de som möter varandra få sin skit släppt tillsammans så de har lika lång tid å snöa in på.
Ridå
Så det kommer alltså släppas 2 battles i taget? Dubbel underhållning!
www.twitter.com/nollettfemsju
När i augusti kommer Linköping-eventet vara? Sugen på att resa ned så det vore bra om det fanns något spikat datum så att det inte krockar med jobb osv.

/Ross
www.twitter.com/rossandeross
ikväll ska gustav fasa vs third eye samt jimmy pistol vs hyper komma
URSKOGEN
Poet

2012-08-02 18:13
25 Augusti har jag hört att det andra Vendetta-eventet ska hållas i Linköping.
Jag vet inte om det var preliminärt eller om det var spikat.
Jag har ätit pannkaka!
25 augusti it is.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
easymode skrev:
ikväll ska gustav fasa vs third eye samt jimmy pistol vs hyper komma

Ska den fortfarande komma upp ikväll? Nån som vet var man ser det först? Såklart youtube men det läggs inte upp direkt på whoa antar jag, om inte nån lägger upp det?
fasa mot third eye är uppe nu
URSKOGEN