[Video Battle] The Ring Battles: Gustav Fasa vs Anjo

Svensk Hiphop - Battles

[Video Battle] The Ring Battles: Gustav Fasa vs Anjo

Norrköpingsrapparen Anjo gör sin debut i ringen. I sin första match möter han Vendetta-aktuella Gustav Fasa. Fasa som gått från klarhet till klarhet och som är i ringen kan inte vara det lättaste att gå emot i sin första match. Big ups till båda!

ingen hade postad denna, så jag va tvungen.

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Och det gjorde du helt rätt i, för det är en nice battle. Grymt kört!

Som ni märker är det sommar även för oss i redaktionen, varför det just nu dröjer lite innan battles (och allt annat) postas på bloggen. Vi kommer bli bättre alldeles strax. Men ansvariga för de olika ligorna kan ju med fördel posta sina battles här i forumet så får de uppmärksamhet ändå.

Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com
Missa inte världens bästa radioprogram Starka Personligheter.
Gustav Fasa var fet i denna!

Varför låter det som att Anjo har bajtat Kaggens stil rakt av?
I'm a different kettle of fish
Redaktionschef

2012-07-31 19:58
Hur är "Kaggens stil" för den som inte har så bra koll? Märktes att Anjo var nervös och ny i detta sammanhang, men tycker ändå han kom undan med hedern i behåll.

Ja, jag gillade Fasa betydligt mer i denna än i matchen mot Martin Zamora.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew |
Nytt skivtips: Alexander Juneblad - Parken EP |
Nytt låttips: Som Fan ft. Timbuktu - Aha-ok |
Admin

2012-07-31 20:19
Som domarna sa. Lätt match för Vasa.

Klar vinst till Fasa men damn ibland är raderna sjukt irrelevanta. Bra kämpat av Anjo ändå.

Oracle:

tycker han låter väldigt mycket som Kaggen :S, visst rösten skiljer väl lite men annars. tänkte bara på kaggen när jag lyssnade på Anjo's ronder utan att kolla på videon så noggrant.
tycker inte där va ngn likhet till kaggen, möjligen typ dialekten o lite i rösten.
men annars ingenstans i närheten imo.

Gustav fasa- damn vad fet du är i denna! tveklöst bästa battlet jag har sett med dig, synd att du inte lyckas hålla denna kvalitén i alla battles (har sett battles som gjorts efter denna) ditt flow va riktigt stabilt och rimmen va riktigt nice. feta punches med!

anjo kan man inte säga mkt om utöver att de va en helt ok debut, de är mkt nerver i det kan jag gissa! men hopp på det igen, du va ju långt ifrån sämsta debutanten vi sett ;)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
hahahaha så fet fasa var
Anjo var fetare. Men Fasa vann!
Fan va bra Fasa är!
tycker inte där va ngn likhet till kaggen, möjligen typ dialekten o lite i rösten.
men annars ingenstans i närheten imo.

Kanske bara var jag då. Tyckte bara det var rätt likt på vissa ställen.
Rappare

2012-08-03 09:32
njae. helt ok battle, men kändes som att anjo visste att han skulle få pisk!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!