|
|
|
|
|
[Event] The O-Zone & The Ring presenterar: Vendetta - Kvartsfinal
The O-Zone & The Ring presenterar: Vendetta - Kvartsfinal

Det har blivit dags för den andra omgången av Vendetta och det är nu 8 av totalt 16 av landets främsta battle-rappare som tagit sig vidare till kvartsfinalen för att slåss om 11 000 kr samt äran att vara den första Vendetta-vinnaren genom tiderna.
Detta event kommer att hållas i Linköping på den nya nattklubben Pitch Black.
Kvällens battles:
Mr Cool VS Kalle Balik Hyper VS Third Eye Pziclone VS Grizzly Nomad VS Shazaam
Pris: 100 kr i dörren Datum: 25 aug Tid: 21:30 - 03:00 Plats: Pitch Balck, Ågatan 57, Linköping Åldersgräns: 18 år
Det blir en helkväll med uppträdande från Henry Bowers & Dj Lo-kut, Antone Mecca, Beatbox Mahyar. Det är efterfest på samma nattklubb och alla kommer då få möjlighet att skaka rumpan till skön musik från Vynil Richie och Fithmix Events.
Sabotage, som vann sin match i första omgången, har p.g.a. förhinder inte möjlighet att fullfölja sitt deltagande i Vendetta. Han lämnade "walk over" till Nomad för drygt en månad sedan och vi har därför låtit Shazaam få en andra chans och fylla Sabotage plats i Vendetta.
Vi i Vendetta
http://www.theozoneabattles.com http://www.theringbattles.com
Efterfest hos Matte..
(Inlägget ändrat av mfs 2012-08-13 21:59:04)
Östergötlands Battle-liga www.theringbattles.com
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Haha vilken twist på Shazaam-Sabotage battlet. Förhoppningsvis kommer jag kunna ta mig ner till Lkpg denna gång.
Cool mot Kalle och Shaz mot Nomaden känns på förhand som de intressantaste matcherna.
www.twitter.com/rossandeross
|
|
|
insåg sabotage att shazaam vann battlen och var sportslig och lät han gå vidare? eller va hände =O
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
|
|
|
Inget förköp?
"Jag brukar egentligen inte skriva här"
|
|
|
|
|
|
Nej inget förköp på denna tyvärr. Däremot så tar lokalen in 6-800 pers om jag minns rätt så det är nog inga problem med att få plats om man dyker upp 21:30.
Östergötlands Battle-liga www.theringbattles.com
|
|
|
Ska mr Cool köra 2 battles :p antar att det är felskrivet :)
Http://www.twitter.com/UVPMacke
|
|
|
Mr cool vs Grizzly blir på efterfesten på Pitch Balck
TheRingBattles
Aighn blir nice
"Jag brukar egentligen inte skriva här"
|
|
|
YES! Kalle balik vs Cool kommer bli hur fet som helst :)
trollolol
|
|
|
Glad för Shazaam's skull att han får fortsätta trots omständigheterna. Hoppas dock ingen glömmer det där jävla rånet ändå....
Feta match-ups förövrigt! Mr Cool vs Kalle Balik kan inte bli annat än riktigt jävla galen.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
|
|
|
Gött med Shazaam istället
|
|
|
fan vad kul om man kunde ta sig dit ändå.
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
|
|
|
Hmm...hade jag varit Shazaam så hade jag inte ställt upp. Det kanske är bra att jag inte är Shazaam.
Redline!
|
|
|
Ska bli fett att se. Nomad kommer avrätta Shaz.
Keep your opinion to yourself nigga no one asked you
|
|
|
+1 Dr.Octagon
show some balls shazaam
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
|
|
|
Shazaam battlar vem som helst, när som helst lite hur som helst
|
|
|
Jag kommer vara i huset, syns där gubbz!
B
|
|
|
Ska några från Göteborg dit annat än jag? Swebus åker passande dit och hem samt har extra studentrabatt just nu, se startsidan .
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
|
|
|
#InvasionLinköping
Taggad som fan!
|
|
|
Ni som vet hur det gick får gärna berätta i pm eller med spoiler.
|
|
|
du kan få hela resultaten om du vill nu öppet framför alla när jag är full som fan e du down?
|
|
|
jaaa vi vill veta!! bara lägg spoiler innan så du inte fuckar för alla faggets som vill tror det är bio
|
|
|
ja lägg spoiler eller PM!
|
|
|
Jag är också nyfiken, kan man få en spolier eller ett Pm? Please?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
|
Producent
2012-08-26 11:18
|
ja, det dom sa!
http://www.youtube.com/watch?v=7abtH0-rs7w
|
|
|
Spoiler COOL VANN MOT KALLE SOM CHOKA GRIZZLY VANN MOT PZICLONE THIRD EYE VANN MOT HYPER NOMAD VANN MOT SHAZAAM
URSKOGEN
|
|
|
SpoilerHmm, ungefär som jag trodde då, Grizzly enda överraskningen, roligt att han steppat up.
Ska bli roligt att se Nomad vs Shazaam också
Vanskapt_ skrev: "Du är så keff att du åker ut TVÅ gånger ur EN turnering"
http://soundcloud.com/80scrackpolo
|
|
|
Är det ens lönt att lägga det som spoilers?
Med tanke på att det kommer dröja typ en månad tills klippen kommer upp, alla som är intresserade kommer ju redan veta resultaten då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
SpoilerHur var Nomads seger mot Shazaam? Klockren eller kontroversiell igen? Annars verkar jag ha tippat rätt. Ser fram emot feta semis.
|
|
|
S-oteric2.0
SpoilerDet var en jämn och riktigt fet battle...
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
|
|
|
SpoilerJag utnämner Grizzly till den mest slept on i battlesverige. Jag hade lätt satt mina pengar på honom i matchen mot Pziclone och jag tycker att han har lagt många feta matcher på senare tid. Men det verkar vara något hos honom som gör att folk missar vad han lägger eftersom han alltid får väldigt ljumma recensioner här på whoa.
Redline!
|