I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] The O-Zone Battles: Step Up - Kenny Barfighter vs Mr Cool

Svensk Hiphop - Battles

2013-03-28 16:28

[Video Battle] The O-Zone Battles: Step Up - Kenny Barfighter vs Mr Cool

Då var det dags igen! Nästa battle ut blir då Kenny Barfighter mot Mr Cool! Även i denna battlen fick vi lite problem med ljudet, men det är endast under de första ronderna. Glad Påsk allihopa!

Den 2:a Mars höll O-Zone ett riktigt fullspäckat och lyckat event på Babel i Malmö.
Temat för kvällen var "Step Up", nyare talanger och erfarna veteraner ställdes öga mot öga med varandra, hur det gick får ni se i klippen.

http://www.theozonebattles.com
http://www.jrstudios.se
http://www.malema.se

Tack till:
JR Studios
Malema
Filmcrew (Timor,Bjarki,Choys)
Dity Gorilla
Medborgarskolan
Whoa.nu

www.theozonebattles.com

Sugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till [email protected]theozonebattles.com
Producent

2013-03-28 17:39
Bra av Kenny, absolut steppat up. Skulle lika gärna kunnat gå till Kenny, Cool tar rond ett lätt, andra tycker jag Kenny tar, tredje vetefan.

För övrigt är Mr Cools rebuttles är alltid skitsvaga.
Give my regards to King Tut, asshole

2013-03-29 11:36
Tycker inte Cool vann detta.. Han tog första enkelt sen tog Kenny de andra två, fattar inte varför Ozone rider Cools penis så mycket?
Producent

2013-03-29 20:02
Jag har lust att förtydliga mig så jag gör det: Tycker Cool var bättre som helhet, vad Kenny lyckas med är att sätta ett jävligt bra skämt, annars är han lite upp och ned. Räknar man poäng i ronder som om det var en boxningsmatch kanske man kan ge det till Kenny, men ska man verkligen räkna så?
Give my regards to King Tut, asshole

2013-03-30 00:41
vem fan bryr sig om vad du vill? stick

2013-03-30 12:32
Bra battle, väldig jämn men tycker Mr Cool vann knappt.

2013-03-31 11:31
mr cool var riktigt ojämn i denna. tycker kenny tog den 2-1.
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Moderator

2013-03-31 14:52
Shit vad Barfighter var fet i den här! Han tog sig fan in på min tillfälliga favoritlista. Mr Cools sista rond var jävligt fet, "försvarsrader" kan vara lite si och så men jag tycker att han gjorde det jävligt bra här.

Vet inte vem jag själv skulle sätta som vinnare, men dv89 är helt klart förloraren.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2013-04-04 07:52
men dv89 är helt klart förloraren.

haha word!

2013-04-21 18:23
haha ett klassiskt knep av cool, lägga två halvskräpiga ronder å sen säga att dom egentligen va bra för å få med hemmadomarna. barfighter hade riktigt vässade vinklar hela vägen men kanske kan jobba deliveryt å själva flowet i hur han byggt upp texten. cool är träffsäker i deliveryt å säker på sig själv vilket är jävligt behagligt å se i ringen, dock blir han ordentligt utskåpad av kenny här som reser sig i sin underdogporition med sina hårda vinklar å träffande skämt, judasupplägget han avslutade med va awesome men cools inhyrda skådisdomare är föga imponerade. sorligt å se
Ridå

2013-05-15 21:52
mr coll van för hane skåne fuck ozone dom e partiska hoirunbgae
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.