I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] The O-Zone Battles: Step Up - Onkel Fix vs Revolver

Svensk Hiphop - Battles

2013-04-08 21:27

[Video Battle] The O-Zone Battles: Step Up - Onkel Fix vs Revolver

Den 2:a Mars höll O-Zone ett riktigt fullspäckat och lyckat event på Babel i Malmö.
Temat för kvällen var "Step Up", nyare talanger och erfarna veteraner ställdes öga mot öga med varandra, hur det gick får ni se i klippen.

Nästa battle ut blir Onkel Fix mot Revolver!

http://www.theozonebattles.com
http://www.jrstudios.se
http://www.malema.se

Tack till:
JR Studios
Malema
Filmcrew (Timor,Bjarki,Choys)
Dirty Gorilla
Medborgarskolan
Whoa.nu

www.theozonebattles.com

Sugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till [email protected]
Admin

2013-04-08 22:39
Solklart Onkel i denna.

2013-04-08 23:29
Solklart Onkel i denna.

Han steppade verkligen upp deliveryt också
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-04-09 01:00
Jag skulle vilja klassa detta som det nästa största rånet efter Shazaam Vs Sabotage.
www.eddaonline.se
Manager

2013-04-09 07:14
nyare talanger och erfarna veteraner

Vem är vem? För ingen av de här är veteraner. Att den där Revolver ens kickar på riktigt, jag trodde han var ett långsökt Cool-skämt första gången jag såg honom.
Redline!

2013-04-09 09:58
Dr.Octagon skrev:
nyare talanger och erfarna veteraner

Vem är vem? För ingen av de här är veteraner. Att den där Revolver ens kickar på riktigt, jag trodde han var ett långsökt Cool-skämt första gången jag såg honom.

detta va ingen riktigt "stepup" match då den egentligen skulle va mellan onkel fix & Kalle balik, revolver tog över platsen istället helt enkelt.
tyckte onkel tog denna utan problem, revolver hade roliga rader men va inte tillräckligt on point.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2013-04-09 10:49
Grattis Onkel Fix till vinsten! Bra battle och step up från bägge även om Revolvers rader är ganska played out...
www.twitter.com/rossandeross
Producent

2013-04-09 12:07
Hade nog också gett den till Onkel. Revolver är iofs ibland både roligare och mer kreativ, men han har för uttjatade teman, för svagt delivery, en del rätt billiga skämt och det känns som han tagit lite för mycket från Cool. Men jag kan köpa att det var annorlunda på plats, Onkel Fix var bättre än han varit tidigare man har fortfarande en bit kvar till eliten.
Give my regards to King Tut, asshole

2013-04-09 13:26
Onkel Fix!

2013-04-09 14:04
Revolver är en fattig mans Mr Cool

Onkel tog denna solklart, undrar vilka två retards som dömde till Revolvers fördel
Graffare

2013-04-09 16:09
Skåningarna tar ju in alla i sina battleligor... revolver...
-

2013-04-09 17:12
HA HA HA!
Sämsta domslutet ever. 2 st personer bör ALDRIG döma ett battle mer. Skäms!

Onkel fix vann lätt och gjorde sitt bästa battle så här långt. Verkligen Step up.

2013-04-09 20:46
Moderator

2013-04-10 18:45
Wow, det var ju löjligt vilket rån det här var. O-Zone levererar jävligt feta battles men borde verkligen se över sina domare, det här börjar bli ett lite för vanligt problem.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2013-04-11 13:28
Wow, det var ju löjligt vilket rån det här var. O-Zone levererar jävligt feta battles men borde verkligen se över sina domare, det här börjar bli ett lite för vanligt problem.

+1

Jag tycker att det gäller för samtliga battleligor. Att ha bra domare i battles är lika viktigt som i all annan sport. Dåliga domare kan förstöra en bra match.
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2013-04-15 01:34
Onkel Fix vann ju hårt ..
Fattar inte hur fan man kan se Revolver som vinnare i denna. Satt de och rökte opium eller?
Riktigt kefft

2013-04-15 15:35
This is sparta - raden var skitkul.

Rappare

2013-04-15 20:06
Onkel tog den solklart. Skulle inte skylla allt på domarna dock. Svårt i en battle när de två har så olika stilar och publiken reagerar mer på den ena. När man bara får höra allt en gång också. Tycker inte att det var något "rån" direkt, bara att i efterhand kanske Onkel kändes bättre när man har lite mer tid på sig att förstå innebörden av ordlekar osv.

Don't read history, write it.

2013-04-20 09:57
jag försöker att inte vara en hater men detta är larvigt allstå. vad håller domarna på med? självklart vinner onkel fix. detta är nog det största rånet jag sett allstå.

jag vill inte tro att det är domarna som medvetet dömer skånskt men vad annars kan det bero på? domarna är ju inte efterblivna vad jag förstått?
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!

2013-04-21 18:19
tycker onkel nätrånar revolver ordentligt här. just radmässigt är det halvjämnt även om revolver är lite dissigt överlägsen medan onkel är mer bitsk i sina dissar. minns att den här va kul å se på plats.
Ridå