Söker låt: "Emilush och Caustic - Vill du wanna fuck"

Svensk Hiphop - Request / Önska

Söker låt: "Emilush och Caustic - Vill du wanna fuck"

Som rubriken lyder så söker jag då låten "Vill du wanna fuck" som är gjord av Emilush och Caustic. Så om du sitter inne med denna låten så skulle jag vara väldigt tacksam om du kunde länka/skicka denna till mig.

/One, Nilo

(Inlägget ändrat av Oracle 2012-03-28 11:57:28)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
har dom ens gjort en sån låt ?? isåfall skulle jag också vilja ha den haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
perua, jadå det har dom. jag hade den innan, och jag tycker det är den bästa dom två har gjort tillsammans, även fast det är gammal.

SÅ NÅGON, LÄGG UP DEN ? :)

Som snubben över mig ! xD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oj inte snubben över , snubben över snubben som e över :P
finns den inte att ladda ner nånstans ? caustic är fan bäst
Emilush är en av Sveriges praktmongon. Tillsammans med Ken och Ayo.
all 'bout the bluntrap
jag har den men ingen plats att ladda upp
Graffare

2008-03-06 08:09
speedyshare.com

Den är aass braa!! älskar den låten har den på min data..:P lyssnar på den varje dag..
^^,
emilush? är det inte blattewannabeen från skåne nånstans? såg en video med han på youtube där han skriver autografer för 5 åringar , då fick jag mig ett gott skratt

"blattewannabeen" haha nää men det är nog mest yngre som lyssnar på han. Kolla bara åldern på dom som skriver i tråden

blattewannabee eller inte, tyvärr har han blivit totalhypad av caustic som, enligt mig, är den bättre av de två.

finns nog på hoodrap.se

Lilmofosho, nej har kollat ^^

För dom som vill ha, här finns den nu:
http://www.speedyshare.com/815473190.html

skön!
Emilush feat fronda - vi är coola

:P
Förlåt för uppning, men sitter någon på denna låten? Skulle vara kul att höra den! (:
aa vill också höra den