Censur!

Minns ni? Spakur och hans kompis hade en grupp som hette Censur? Söker alla låtar som gjordes.

"Tror du att jag är född igår eller, precis som min flickvän?" drar någon.

Not a follower, so Twitter's never been an option.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Saknar dom som fan. Faktiskt. En av låtarna jag älskade hade en catchy reff...

Spakur är Censur, Censur, Censur.
Timur är Censur, Censur, Censur.
Offdawg är Censur, Censur, Censur.
Kalla oss Censur, Censur, Censur.

Och sköningen Spakur drog i samma låt...

"DET TAR SIG!!!", sa gumman, sen dog hon av brännskader. - Hahaha.

Det kanske var i samma låt, men Timur hade ju någon jag åtminstone då tyckte var fet i någon Censur-låt: "...blablabla, säljer din guldklocka / Och vad fan ska jag göra åt att din brud är en knulldocka?"

Vore kul att höra dom där grejerna idag.

Någon gammal låt med dom tror jag förresten att jag kan ha på någon Streetzone-platta jag har, mycket rim (punkrock/brunnslock/tumstock, pungsvettas/gunghästar/undsättas, handksrivna/brandbilar), men minns inget av hur dom förbinder dom, om dom ens gjorde det.

Back in the days. <3

just det hahaha, tror jag har "Låt gå för den här gången" på streetzone-skiva nånstans, har för mig att vi aldrig egentligen släppte "Kalla oss Censur" faktiskt.
Den har jag verkligen inte iallafall, men kan försöka luska rätt pån.

Borde lägga upp dom på spakur.se eftersom det va exakt det som den sidan va tänkt för från början.
Ridå
jag vill också ha! Har bara hört Spakur reppa CENSUR i nån FFL-låt :(
Töntnörden

Jo, den låten var det, och då var det bara du och Offdawg på den låten, right? Har för mig att Timur bara var med på någon enstaka Censur-låt, dvs om jag inte minns helt jävla galet. "Kalla oss Censur" vill jag minnas att jag hittade genom antingen DC++ eller KaZaA, men måste ha varit runt 04/05 någon gång, gillade dock violinspelet i beatet mins jag. Ge det ett ärligt försök att finna dom, det skulle värma själen min.

jaojao_

Då har du missat något.