CHAPEE & CHESS - LOST & FOUND VOL.1 & 2

Svensk Hiphop - Request / Önska

CHAPEE & CHESS - LOST & FOUND VOL.1 & 2

störigt heter det på soundcloud men går inte o ladda ner nånstans o vol. 2 nerladdningslänken funkar inte från kingsize som är de enda som har länken. I alla fall jag vill ha volum 1 också, märkligt ni inte lagt upp dem på whoa?

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Admin

2012-07-06 19:11
De fanns inte att ladda ner via Soundcloud tidigare utan bara stream.

menar inte o vara otrevlig men hur hjälper det mig? :S

vänta tidigare skrev du, så går dem o ladda ner från soundcloud nu? hur gör jag?

Admin

2012-07-09 10:37
MtotheJ: Ett av mixtapen fanns bara för stream och alltså inte för nedladdning.

Förstår inte varför det är märkligt att vi inte lagt upp de på Whoa? Vi kan ju inte lägga upp artisternas egna copyrightade material utan tillstånd. I detta fallet var det ju dessutom Kingsize som ansvarade för detta. Men det är något vi kan jobba på i framtiden. Men vi släpper bara ett släpp var 14 dag genom Guldgruvan så önskemål kan ta ett tag även om vi försöker bejaka våra användares intressen.

Aha okej, jag hade ingen anning att det funkade så. Trodde inte dem hade record deal på den tiden dem gjorde mixtapesen plus att dem är mixtapes. Fanns? så nu kan jag inte få tag i dem på något sätt då?