Kenta - Slaktarom Ep och Profet & Professor P - Arte Et Marte Ep

Svensk Hiphop - Request / Önska

Skivsamlare

2012-08-03 11:41

Kenta - Slaktarom Ep och Profet & Professor P - Arte Et Marte Ep

Jag undrar om någon sitter på något av dessa släppen. Och skulle vilja slänga upp en nedladdningslänk? Hade uppskattas högt.

Tack på förhand

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Admin

2012-08-04 09:32
mfs P26

Fan, du är ändå jävligt viktig för det svenska hiphop-arkiverandet i digital form. Har du lyckat undvika allvarliga hårddisk-krascher de senaste tio åren eller vad är det frågan om egentligen?

Arte Et Marte EP'n hade vi redan, men Kentas EP tackar vi ödmjukast för.
Ofattbart feta intervjuer med bl.a. Chords, Timbuktu, Ison & Fille och Nomad hittar du här:

http://soundcloud.com/notionblend/
Admin

2012-08-04 20:24
Nation-Blend: Har en del. Men har dock förlorat allt och alla riktigt rariteter i en hårddiskkrash för 5 år sedan med rubbet. Men har lyckats samla på mig en del och hade en del utbränt på CDs.

mfs P26

Ah, den där kraschen för 5 år sen måste ha svidit. Råkade ut för något liknande för tre somrar sen, men ska försöka koppla in min gamla mini-disc i dagarna och se vad för typ av rariteter jag kan vaska fram.

Du vet möjligtvis inte hur man får tag på "Planeten Jorden - Frihetssånger I Retro Adidas"? Fysisk eller digital form spelar givetvis ingen roll.
Ofattbart feta intervjuer med bl.a. Chords, Timbuktu, Ison & Fille och Nomad hittar du här:

http://soundcloud.com/notionblend/
Ser ut som länkarna har dött. Skulle vara schysst med en re-up.
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Letar också efter Professor P - Arte Et Marte.

Vore trevligt med backup.

Redaktionschef

2013-03-03 13:57
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew |
Nytt skivtips: Alexander Juneblad - Parken EP |
Nytt låttips: Zacke ft. Timbuktu - Minicall |
Tackelitack, nu ska den arkiveras!