Radio - Shapeshifters special
Nu på lördag 17/4 16-18 kommer Sthlm Studentradio - Premiere att ha en Shapeshifters special. Detta L.A. crew är ett av de mer kända undergrounda crewarna i Californien, med bl.a. medlemmar som Awol One, Circus, Die... Om ni tycker om lite annorlunda bra hiphop så är detta ett måste. Premiere 17/4 16-18 95,3 fm (för boende i Sthlm området) www.studentradion.net (lyssna genom nätet) Detta är ett inlägg från användaren BLaO såm kändes tillräckligt relevant för att skrivas här uppe också. //slowmo Tillåt mig att härmas när även jag ska ha en hel timme SHAPESHIFTERS SPECIAL nu på lördag den 27 November mellan 13:00 - 15:00. En hemlig gäst ifrån SHAPESHIFTERS kommer att vara med via tele ifrån L.A där han bl.a kommer att guida er genom deras senaste album "SHAPESHIFTERS WAS HERE". För er som inte bor i VG-GBG, använd live-länken på www.k103.se Lyssna själv så slipper du gissa! När: Lördagar Var: FM 103.1 mhz (VG) eller hemsidan www.k103.se Tid: 13:00-15:00 Host: Kiboy
Yeeej. Lyssna då!!!
FUMF!
Tack till de ansvariga för denna roliga sändning. Ser fram emot det hela! Premiere håller stilen och det behövs. För övrigt har presentatörerna förstklassiga radioröster. Får ej missas!
Vi kan lyssna på Krille, det går genom nätet.
FUMF!
Ah, trodde bara du var efterbliven och inte visste att det gick att lyssna på radio på internet.
FUMF!
K1 o Alex, kom hem till mig så lyssnar vi tillsammans o äter gräddfil.
gulp
fett!!!
www.twentyfoursevenrecords.com , myspace.com/twentyfourseven L L L L L L L L L L L L L L L L L L L L Nästa släpp: Abstract Rude - No Longer A King 7" Pic Disc
blev det nån intervju? jag lyssnar alltid på er, blir inget undantag på lördag :)
Pga problem med utrustning så blir det tyvärr inga intervjuer från Spelningen i Paris. Men misströsta inte, de kommer snart inom sinom tid.
missa inte framtida skivsläpp från shapeshifters på 247 records, YES!
www.twentyfoursevenrecords.com , myspace.com/twentyfourseven L L L L L L L L L L L L L L L L L L L L Nästa släpp: Abstract Rude - No Longer A King 7" Pic Disc
det kommer att bli. dock har inte vår "arbetstelefon" blivit installerad ännu, därav kommer intervjun att senarläggas. eftersom vi är lite osäkra på när telefonen blir installerad tyckte vi att det var lika bra att köra specialen direkt...
kul! men orka sitte inne framför en dator när det ska vara 15-20 grader i gbg och årets första sommardag/kväll...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
iques... Du är nog snare motsatsen till äkta...he he
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Synd att Circus röst många gånger, enligt mig, bara är jobbig att lyssna på...
dagger, enligt mig, är du *****
iques Jag njuter av livet... Drar till sthlm om nån vecka...
skiten funkade ju inte när jag testade.
circus ska tydligen, enligt honom själv släppa en skiva på mush proddad av odd nosdam.. han är förjävla slapp dock..
... ....why are two colours in my head? .....what was it that you tried to say?
Circus släpper snart en skiva som proddas helt av Andre Afram Asmar, min gissning är att det kan bli ganska rökigt.....
digdat!
Sälv väntar jag på Ravish med Die. Tycker han är en av de bästa inom shiftarna...
Bobby_Fjolla P13: Enligt mig är din mamma ****..
Circus och Asmar är på Mush, Circus och Nosdam kommer nästa år på Anticon.
FUMF!
Gawd Bless The Faceless Cowards!!! 24:e maj tror jag det var dags för den.
FUMF!
Dagger du vet precis var du ska sikta!
Haha, wicked! Jag ställer in middag med mormor.
FUMF!
jag blir lite arg, gillar inte hemlisar och det är två dagar kvar liksom...
va fan, precis den tiden på lördag då jag inte kan. kan ingen snäll jävel till ängel spela in det och langa upp det på "intärnät"? snälla?
12.
fan vad gött!!!! detta måste definitivt lyssnas på!!!
wöööörd blao! man får inte för mycke av the shapeshifters!
Låter grymt, har inte hört nya plattan hellur...
digdat!
Skit fäätt ..!!
BLaO P29 kom igen nu, säg vem den hemliga gästen är!
Jag spelar in, det är lungt.
FUMF!
BLaO ät mina öron. Dom är redo här för dig & din gäst.
gulp
Glöm inte nu, pojkar å flickor! Trevligt att BLaO har en Shapes special förresten, trodde inte riktigt det var sånt de sysslade med! Trevligt som bara fan.
Är det bara jag eller försvinner ljudet ibland?
jo, det blir tyst som i graven mellanåt
Bra att du sprider mitt namn i etern haha.. Väldigt trevlig special so far .. gillar när du lägger ekon på intervjun hehe.
big ups blao! fortsätt så!
väldigt bra intiativ!! fet musik hoppas det blir fler ggr med andra artister
jag visste att det var circus heeeela tiden hihi det är en trevlig skiva dom har släppt!