I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nytt Kweli-mixtape med Blackstarlåtar

Utländsk Hiphop - Allmänt

2004-11-25 00:19

Nytt Kweli-mixtape med Blackstarlåtar

...enligt Okayplayer.com

"The follow-up mixtape to Kweli's infamous Beautiful Mixtape. Featuring Jean Grae, Common, Ludacris, David Banner and BLACKSTAR.
Pre-orders will ship 12/1/04."
..alltså första december.

Låter onekligen fett efter att man blivit smått besviken på både Kweli och Mos i höst...

"...and you can Quote me on that"

2004-11-25 00:22
Ja jag har också sett det där, det är sjukt mycket mixcd's man vill ha nu i dagarna. Jag hållerdelvis med om besvikelsen på Talibs skiva, trots att den innehåller vissa guldkorn. Men Mos, hur kan du vara besviken på honom?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-11-25 00:27
Tycker bara ingen av skivorna levde upp till mina uppskruvade förhoppningar. Men de är fortfarande bra båda två.

2004-11-25 00:48
jag gillar mos, black on both sides e grym, men har haft lite svårt för talib, känns som han försöker få in så mkt ord som möjligt, men har börjat ändra mig lite nu, "I try" e riktigt skön, vilken e bästa talib kweli plattan å börja med?
New Zealand Why not?

2004-11-25 18:16
jag tycker att Mos Def's album var mer kreativt än dåligt men Talib's var verkligen en besvikelse.

-Robban- P21

Talib's bästa album är helt klart Train of Thought med Hi-Tek (Reflection Eternal).
Så sant som det är sagt min hjärna är sågspån/
min indkomstkälla rimblok, penna och tågrån/
Chords

2004-11-25 19:41
DnH: Ja. Mos har ju bara gjort BoBS och The New Danger, och om jag redan sagt att jag blev en smula besviken på TND så fattar du kanske...

2004-11-25 20:46
och blackstar är en sjukt bra skiva..
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2005-07-20 17:18
Mos defs skiva va bättre än Talibs, lätt
http://www.myspace.com/deadlykanha

2005-07-20 17:35
ja ahr aldrig gillat mos def förräns new danger tycker hela den skivan e galet fet...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-21 01:44
Blackstar albumet är överfett niceeeeeeeee shit.
24/7 always keepin it.