Jemini The Gifted One

Utländsk Hiphop - Allmänt

Jemini The Gifted One

1. jag skulle vilja ha en fullständig diskografi av killen

2. kommer det dyka upp någon uppföljare sen det senaste mästerverket med Danger Mouse?

Lock'N'Load!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
DJ Danger Mouse & Jemini - Ghetto Pop Life (som du uppenbarligen vet om)

mer här.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech
The Funky Soul Sensation EP släpptes 94.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Nu är jag ju helt ute och cyklar. Scars and Pain heter EP'n.
Däremot finns Funk Soul på tolva. Har gjort en av mina favvolåtar Brooklyn Kids.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
det jag luskat fram och lyssnat på är
Jemini - Scars & Pain EP från '94 såsom du sa
Jemini - I.M.C.U.D.O.N.T som är någon enkel 12a från '98
Danger Mouse & Jemini - Ghetto Pop Life som är full-längdaren som är heeelt lysande
Danger Mouse & Jemini - 26 Inch EP från 2003 där lite remixer och nytt material är med...

finns det mer med honom vad ni vet?

finns det planer att släppa något mer? och isf när?
Lock'N'Load!
visste att jag hade en till collabskiva med DM och Jemini... hittade inte den när jag sökte för jag råkat stava jemini fel. 26 inch EP e tung iaf.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech
i samband med att ghetto pop life kom ut så kom det väl även ut en promo-skiva där typ alla artister som är med på skivan ringer dangermouse och skäller ut honom, har för mig att de flesta snackar om att de vill bli borttagna från skivan också..
varför skulle de vilja bli borttagna från skivan?
12.
det är liskom det som är skämtet.....
Legion=sötast
precis, allt inom hiphop är lyckligtvis inte på "blodigt" allvar