Atmosphere - You can't imagine how much fun....
nya skivan... va tycker ni? favoritspår?
these drugs aint as good as we wish they were
Ohh feeet skiva...bästa låt är ingen mindre än...Little Man
rätt bra.. little man är nog bästa spåret ja
little man är jävligt fet. jag diggar say hey there och that night också som fan!
Blev besviken och har inte lyssnat tillräckligt.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
God loves ugly...deras bästa platta...men den senaste är jv bra =)
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Besviken...
http://www.myspace.com/deadlykanha
Get Fly är tung som fan tycker jag, och Smart Went Crazy :)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Riktigt besviken...säljer den till nån som vill, skit skiva.
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled
Producent
2006-01-31 12:07
det är lite annorlunda men det är ruggigt bra!!!
http://northmountains.com
The Arrival är tung. Ska se de i afton!
They have gun control in Cuba. They have universal health care in Cuba. So why do they want to come here? – Paul Harvey<br> ___________________<br>
Overcast är det enda kompletta album från Atmosphere. Visst finns det bra spår på dom tre senaste fullängdarna och Lucy Ford-samlingen är bra, men fan vad trist det är att plöja igenom ett helt album med Atmosphere. Jag vet, jag är en gnällig gubbe men det är Slug också.
FUMF!
uber fett album så jävla bra asså. the arrival bästa spår nånsin att inleda en skiva med
thundercooperfuckinbird
tycker den är rakt igenom väldigt bra. han känns inte lika bitter på denna. jag är normalt sett ingen älskare av oldschool beats men de spåren med den viben är sköna ändå. gillar little man och pour me another.
Gillar skivan som fan. Tycker det är rätt skönt med en skiva där Slug är lite glad iaf. Hade blivit rätt tjatigt om det hade fortsatt som dom förra albumen. That night är så jävla hård och ruggig. Men Little man är nog den skönaste på skivan.
..
jag tycker fan också att god loves ugly är deras bästa album. Lätt.
Battlerappare
2006-01-31 18:24
blev jävligt besviken, sämsta plattan dom gjort so far.
:c
overcast o headshots är riktigt bra. nya skivan känns skev på något sett, löjligt dåliga beats om man jämför med det ädlre... dungeons and dragons. för pampigt...
http://www.myspace.com/whonobodyman
kan nog kalla det något av förra årets besvikelse. hade väl för höfga förväntar
http://www.myspace.com/whonobodyman
jag blev också besviken vid första lyssningarna, men den växer mer och mer i mina öron. absolut inte deras bästa skiva, men klart bättre än sevens travels i alla fall. pour me another är kanske ett litet mästerverk, sjukt tight.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helt okej skiva, men att ni snackar om lucy ford som är den i särklass sämsta skivan är ju lustigt. tror aldrig att något de gör kommer komma i näärheten av lucy ford igen dock
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Jag höll på att börja gråta när jag lyssnade på "That Night" första gången. Sjukt bra låt.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
Skivan är nice. Men inte lika nice som att han ska spela på sticky ikväll tillsammans med brother ali! ses där!
mm precis...
ant blir bara bättre och bättre, helt sjuka beats, sen är slug slug :/ men jag gillar musical chairs och say hey there
a lot of artists got bitten, i'm not kiddin, what more can i say. Bob dylan
Get Fly då? Sjukligt fet juh! Den bästa tycker jag. Mycket bra album. Anticon!!
www.projectedwin.blogg.se
KRS-one P17 : eller rhymesayers kanske?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Menar det. Iof har Slug jobbat med Anticon, :]
www.projectedwin.blogg.se
Otroligt besviken gillar som mest "Pour Me Another" .
Jag har inte lyssnat mycket men det lät helt sjukt mycket sämre än allt de tidigare gjort, tråkigt...
12.
Den växer sakta... Men jag blev också besviken. Eller snarare: jag kände mig apatisk inför den, överlag var allt bra men det fattades toppar. Det kan mycket väl vara deras bästa skiva om man kollar på den generella nivån på albumet. Men utan de där extra låtarna som lyfter hela skivan räcker det inte. På de tidigare skivorna har det alltid funnits ett gäng spår som verkligen berör en. De enda som berörde mig på YCIHMFWH (!) var Little Man och That Night . Även om Musical Chairs, Get Fly, Pour Me Another m. fl. är grymma blir jag inte berörd av en låt om folk som super till för mycket. (Att National Disgrace blev singel från Seven's Travels är också konstigt när de kunde tagit nån av alla de andra "berörande" låtarna) Bästa albumet hittills är Seven's Travels , den är grymt underskattad. You Can't Imagine... låter skitbra men innehållet kunde gått djupare.
Stege!
Jag spelade Pour me another sjukligt mkt i början... Nu gillar jag den, Get fly, The Arrival, Say Hey There & That Night... Det märks verkligen att Slug upptäckt att han inte behöver deppa som han sa i någon intervjuv jag läste.. Dessutom saknar jag att han bara struntar i och blint sjunger en refräng smått falkst och fult.. Det var lite the beauty in the beast som gjorde allt.. Den känns ganska gospelinfluerad på vissa spår på plattanoch det är sjukligt fräscht och å andra sidan är det ganska skönt att höra Slug våga sig lite ur det säkra för förr eller senare skulle det kännas tråkigt.. Inte samma repeatsug, mer vissa delar av låten jag drar tillbaka.. Jag känner dock inte att nån av dom har tappat suget, för dom gör grym musik.. men 2 plattor kanske är lite mkt att göra ihop på ett år? Jag tror fan jag gillar Lucy o God loves lika mkt.. men ett annat släpp dom gjort som är sjukligt nice är ju Sad Clown bad dub 2, den skulle jag inte banga på en reissue på!
http://www.myspace.com/souldbeats