I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-09-02 00:28

Jay-z ROC?

Ja det jag undrar är om Jay-z gjort meningen "R.O.C. rocking this rapshit now" innan Blueprintskivan?

Jag tror det men en polare hävdar att det kommer från Takeover-låten. Vilket versen e med men jag tror han gjort den tidigare.

Jag trodde att det var från någon låt från The Dynasty-skivan men har tydligen fel.

Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2006-09-02 00:30
"Runnin this rapshit" är det väl?
Brassknuckles in your face!

2006-09-02 00:36
jo självklart har du rätt...vet inte exakt, e lite på fyllan också. Men allt handlar om han gjort dena mening innan i en låt? Tidigare än Bluprint/Takeover.
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2006-09-02 00:41
Sorry, kan inte hjälpa dig där compadre.

2006-09-02 10:51
runnin this rap shit är det. han har inte sagt det innan...

mos def - rape over kanske du tänker på? kom ju dock långt efter blueprint men ändå.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2006-09-02 11:46
Fitta också då var man körd!

2006-09-02 14:59
bara att lyssna på låten väl ?
SKU - SKU - SKULASON!

2006-09-02 15:02
maran läs igenom hans inlägg igen.

2006-09-03 21:52
Han har nämnt R.O.C i flera smmanhang, men runnin this rap shit tror jag e från Take over...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie