I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ken producerat på The Torture Papers?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-09-07 11:36

Ken producerat på The Torture Papers?

Vilken eller vilka låtar är det som Ken har producerat på den skivan?

Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2006-09-07 12:07
ing(en/a)
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2006-09-07 12:13
det är på smif n wessun skivan han proddat...

är väll nån annan svensk som proddat på T.T.P finns en tidigare tråd!
http://www.myspace.com/inredunkel

2006-09-07 12:18
Faan jag har hört det från flera stycken...kanske bara är ett felaktigt rykte,,,men slowmo är du säker?
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2006-09-07 12:19
han har producerat en låt på den nya boot camp clik skivan...

2006-09-07 12:25
goodfellas: jag har också hört rykten men jag är 98% säker på att han inte proddat nått. en annan svensk har dock proddat en av låtarna. och kan har ju som sagt proddat smiff n wessum och bootcamp
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2006-09-07 12:38
Vilken låt är det en svensk har proddat då? Och vad heter han?

2006-09-07 14:06
oaks här på whoa har proddat det tyngsta spåret på Torture Papers! Feast of The Wolves!
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!