Ludacris odlingar ??
är allt weed som dom filmar i bluberry yum yum Ludacris privata odlingar ??
www.myspace.com/Paaso1
det e ju i holland på en odling
chase the clouds away
skulle ju vilja slå sig ner där o rulla en fet blunt :)
"Menace to Society 2 starring me, with more chemicals up in me than you're favorite pharmacy"
Producent
2006-12-11 15:17
Varför då?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
han gillar väl å röka eller nått.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fast,dom ska la torkas först å så?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ok fan de är inte så lite :)
www.myspace.com/Paaso1
skulle ju vilja slå sig ner där o rulla en fet blunt :) Varför då? han gillar väl å röka eller nått. hahah
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
by the way fan va fattig video
fattig video!? den är ju hur fet som helst
den e the shit tricks
haha faktiskt.. THE SHEIT
LEGALISERA CANNABIS
Finns det någon som kan länka den om den finns på youtube.com eller liknande? Blir ju sjukt nyfiken här bakom datorskärmen!
Yeah, you know..
Haha, vilken jäkla joppe han har fixat då! Och jäklar vad haaaj han är när han står bland plantorna, haha!
Yeah, you know..
fattig video!? den är ju hur fet som helst seriöst, bara för att du röker på och tycker det är häftigt med massa plantor så är ju videon inte bra nånstans? han står och rappar bland plantor - genom HELA videon, på vilket sett är den då "fet"? kanske är så att jag tycker det är jävligt töntigt att rappare i 30-årsåldern så tydligt måste visa att dom röker weed. ok om dom står i en cypher och nån tar ett bloss, men denna videon är ju bara patetiskt.
han hi is in heaven
AdOo den fede
HaN äR tyP sOm SnoOP DoG, VärZtA WeED-KiLLEN, jA SvÄR. BleSS!
håller med tahoma.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
tahoma som sagt det är ingen officiel video så du behöver inte bli helt hysteriskt..det e bara en rolig grej + att det är en jävligt fet video.. ta de lite lugnt
"jävligt fet låt "skulle där stå
Jag tycker det var mest underhållande att se hur pass hög han lyckades bli, däremot är låten riktigt fet! Även om jag inte anknyter mig till plantor längre.
Yeah, you know..
Hahaaa, jävlarr vad hög han e i slutet. Haha så jävla skön :D
You already know, den e on lean!
hög? han ser ju inte ens ut att dra nåt bloss, bara dra blosset o blåsa ut de igen. tänk om blev hög liksom!
Bumaye P16 Spana ungefär mitt i videon, hans ögon hänger ju nästan utanför ögonhålorna. Det är när han står mellan raderna av plantor.
Yeah, you know..
haha neej checka när man hämtar munchies! damn! är man smoker så är det där placet heaven!
without tryin' you never succeed
MEN själva videon är inte så speciellt fet, men är man smoker som sagt är det en FEEEET syn!
without tryin' you never succeed
haha det är bara non smokers som hatar. det bästa e hans spliff, haha typ A4 size
fääät video haha
NBS - Nothin' But Skillz
fet låt iofs :D
SKU - SKU - SKULASON!
men hej va alla ska grina över om vad han gör i videon!!låten är fan bra och sen om han står i ett hav av weed gör bara saken roligare eftersom låten handlar ju om weed!!!! sluta kritisera alla ffs
hustla hustla
Hahaha D e inte läppsync e du bäng elleR? vem fan bryr sig, snubben gör de han sjunger om inte så många som softar så hårt som den snubben
LEGALISERA CANNABIS
jag håller med psk
Pinsamt.