I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-05-04 13:12

Big Proof<3

nån mer som älskar Proof??vet nån om man kan köpa hans skiva "Searching For Jerry Garcia"  i sverige?? =O           R.I.P Deshaun Holton...höm<3

YO

2007-05-04 13:31
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2007-05-04 14:32
Många gillar proof, Jag är en av dom. Men älska är ett starkt ord :P

2007-05-04 17:24
Tänk att jag glömde att sörja den 28:e...
You remind me of school on a Sunday, No class
/Pick It Up- Redman

2007-05-04 17:55
du menar den 11:e?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-04 20:14
Han e grym ja. Och ja, du lär kunna köpa hans platta/plattor i sverige. Annars: www.amazon.co.uk
8 diagrams!

2007-05-06 18:56
men vart  i sverige??han ä ju inte känd här lixom.. :( bara me    D12...tack för sidan :) ska kolla där nu
YO

2007-05-06 19:23
Proof Var riktigt skön=)
SunShine Reggae!.

2007-05-06 19:45
glöm ej hans gamla grupp goon squad, hittade en massa oöppnade ex här hemma i gbg för 1 kr st ha ha, rare shit...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Skribent

2007-05-06 20:55
hans tidigare tolvor är dom bästa...fast Searching For Jerry Garcia är också jävligt bra, älskar Kurt Kobain-låten på den skivan, classic shit.

2007-05-07 00:13

Jag har alltid gillat Proof! Han har gjort riktigt feta grejer! Men utan att anklaga någon här så måste jag bara säga att hans fan-skara har ökat som fan sen hans död... Då började alla ÄLSKA proof, fast dom typ bara har hört hans insatser i D12.. Ska väl inte dra alla över en kam nu!

2007-05-07 08:53
mayornas P33
"glöm ej hans gamla grupp goon squad, hittade en massa oöppnade ex här hemma i gbg för 1 kr st ha ha, rare shit..."

vad är det för något?? vilka är mer med i gruppen osv?? bra grejer eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-08 00:24

bergaunit: jaa ja ä faktist en av dom..för ja lyssnade på D12 innan,men ja lyssnade inteså mkt pdom,mer på bara Eminem.ja typ.."orkade" inte lyssna så mkt på dom,men köpte deras skiva  o tyckte denva bar,o så såg ja bilder på proof o såg atthan va sexig,så ja lyssnade extra noga på honomn o tyckte att hanva bra:d men tänkte inte på att han gjorde solo..o när han dog tänkte ja på honom..o de stod att han hade gjort massa skivor o sånt så ja ladda ner nåra låtar o han va underbar!o nu stod de mer om honom över allt så nu kunde ja ta reda på mer...ja ångrar att ja inte lyssnade på honom mer innan hans bortgång,,,,höm.. men efter alla intervjuer o sånt ja läst me honom så verkar han som en underbar människa o ja önskar att ja kunde få lära känna honom... Vila I Frid  Deshaun Holton!<3<3

YO

2007-05-08 00:57
trik trik, proof och ngn mer var/är med i goon sqwad, bara att söka på tex google, släppt flera plattor precis som dom flesta inom hip hop, detroit är ej annorlunda, finns mycket underground releaser som aldrig når utanför den staden, men nu finns ju nätet och webshops, enjoy!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-05-08 08:02
okey nice.. får ta och kolla in det då :) låter intressant

2007-05-08 12:14
NiclaZ
Ooooops! Jag skäms som fan jag...
You remind me of school on a Sunday, No class
/Pick It Up- Redman

2007-05-08 15:39
28e? du menar 11e april  ? ..
finns o köpa på www.cdon.com
Ja har alltid tyckt hgan vatt jävligt tung både i D12 o som solo!
R.I.P. Big Proof :(