Games skönaste låtar?
Ja, va tycker ni? Games skönaste låtar genom tiderna? ranka gärna från 1-5
Church for thugs, Why you hate the game, compton. Typ de skönaste, remedy och game time är sköna med. Mest för att Just Blaze gör beatsen på flera av de.
Roc Nation Invasion! 19/7 - 2008
Dreams How we do Feels good Doctors advocate put u on the game
The Game - One Night toppar den!
e helt förvånad att ingen nämnt game - lets ride asså <.<
hate it or love it one night hard liqour put you on the game how we do där har ni bra låtar
ROB
fly like an eagle
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Start From Scratch
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
1.Start From Scratch 2. We Aint 3. Doctors Advocate 4. My Love For You 5. Ol English
Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta.
Murda.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
1.Start From Scratch 2.Ol English 3.Doctors Advocate
Konsertbesökare
2007-06-05 18:21
1. Westside Story 2. Dreams 3. Put You On The Game 4. Why You Hate The Game? 5. One Night 6. Ol' English 7. Wouldn't Get Far 8. No More Fun And Games 9. Hate It Or Love It 10. I Don't Need Your Love
yall want it with the southside ey ey ey eymaaaaaan!!!!!!!! ingen som diggar den??(A)
om man räknar bort hans dizzlåtar där jag finner skitmånga bra låtar så e de väl southside, one night, start from scratch ,put ya on the game som e mina fem favoriter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-06-05 19:14
1. Dreams 2. Start from scratch 3. Hate it or love it 4. Why you hate the game 5. Doctors Advocate
Start From Scratch Doctors Advocate Dreams Put You On The Game Never Be Friends U crazy Body Bags California Vacation Like Father, Like Son Justo Tribute
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Put me Under måste jag oxå säga
Hans disslåtar är så jävla bra ju, men om vi snackar albumlåtar blir det nog något i stil med:The Documentary 1. Put You On The Game 2. Start From Scratch 3. Where I'm From 4. Dreams 5. The Documentary Doctor's Advocate 1. Doctor's Advocate 2. Scream On Em 3. One Night 4. California Vacation 5. Da Shit
8 diagrams!
One night Start from scratch Doctors advocate Ol english Why you hate the game Don't need your love My turn Red bandana Justo tribute
your heart pump project kool-aid
Bara jag som diggar "Higher" ?And I'll do anything but I won't fuck Mariah Even if she had Ashanti butt naked in bed cause she got a forehead just like Tyra
At the gates of Eternity...
ol english, da shit, like father like son e 3 riktigt feta ä
ä
BC, Jag måste nog instämma där. Higher är en av de fetare.
Redaktionen
2007-06-07 13:02
Like father, Like son har ju ingen nämnt. den e lätt med på topp 5!
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Jag nämde iofs den :P
1970 somethin' är en av favoriterna... tillsammans med många andra som nämnts
Grejen med game är att nästan alla låtar på hans två album är BRA, sen så är det ju alltid några som är bättre. det tycker iaf jag.
your heart pump project kool-aid
Game e faktist en av dem bästa "nya" rapparna
hate it or love it
Whoa.nu jag e hiphop gud !
techniec öh även om han är en av de nya rapparna har han ändå revolutionerat hiphopen och utvecklat den mycket mer än vad dem flesta gjort på längre tid än honom :)
TYCKER DET AR UNGEFAR FOLJANDE: The Documentary 1. Start from Scratch 2. Higher 3. I Don't Need Your Love 4. Like Father Like Son 5. Westside Story The Doctor's Advocate 1. California Vacation 2. Too Much 3. One Night 4. Strip Club 5. Da Shit
THE TALENTED MR BRAT
My love, ol english, why you hate the game, church for thugs.. typ
Start from scratch Lets ride 300 bars and runnin wouldnt get far westside story
1. Hate It Or Love It 2. Dreams 3. No More Fun And Games 4. Remedy 5. Doctor's Advocate (om man tar bort Bustas vers. Förstör hela känslan på låten i min mening. Ingen lär väl hålla med.) Såna här trådar är rätt onödiga och inte speciellt givande, men har fan inget bättre för mig. Påmindes också om att jag inte kan skriva listor. Runnin', Church For Thugs, Start From Scratch, Where I'm From, Westside Story etc etc är låtar som inte är så mycket sämre. Remedy är väl inte riktigt värd sin plats... Men är bara så jävla hård och "in-your-face". Påmindes även om att The Game är en jävel på att välja beats och har ett väldigt skönt och naturligt flow och delievery. Hade han varit lite mer varierad och kreativ i sitt textskrivande hade han varit fruktansvärt bra.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Westside story Put you on the game Get up ( Från Dj Quiks skiva Trauma) One Blood Start from Scratch
one night dreams. lets ride
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Eccan WORD ! hehe tänkte precis skriva samma.
Game väljer jävligt tunga beats som mc är han inte så jävla bra.
Han har bra röst, bra bakrund (lyrics credibility o olika händelser han kan skirva om) Inte fetaste flowet men det blir alldrig kasst heller. Dålig variation o hans namedroppande som va så jävla störande i början har blivit lite av standard grej inom hiphopen nu, många fler rappers som namedroppar oftare. O man hör inte name droppsen eller hakar upp sig på skiten på samma sätt längre.
Men att säga att han har revulotionerat hiphopen o utvecklat den mer än andra artister som någon skrev e helt jävla galet o säga.
Tantalizing AZZ Ooh Boy
och 300 bars e bästa diss låtarna,
NIggaz bleed
Dreams Murda Put On The Game Wouldnt get Far Special
NIggaz bleed
Är det bara jag som hört "my love" å tycker att den e SJUKT tungt?!
sägs om one blood, vacation, compton, church for the thugs, how we do, gangsta lookin at you, hate it or love it, westside story....with more
1. California Vacation 2. Dreams 3. Hustler's 4. Dreams 5. Gutter
Runnin' hade vart med på min lista om inte Yayo hade varit med på den.
hahaha g unot changed p19 elle? ahaah;)
Changed P19 Yayo e galen i den låten !! AAaaaAAA !!!
Tantalizing AZZ Ooh Boy
yellow yayo e g unit inga g units får posta i den här tråden för alla här e G uNOOOOOOOOOOOOOOT som game sjävl säger: "Banks is a bitch, Fifty is a bitch, Yayo is a bitch, Buck is a bitch, Olivia is a bitch! No, Olivia is a man."