I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Swollen Members nya skivor!

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2007-06-07 23:41

Swollen Members nya skivor!

Hittade ingen tråd om detta så jag startar en, Swollen verkar ju rätt populärt på denna sajt. Swollen var ju tillbaks med Black Magic och nu är dom i full gång igen och det verkar komma hela 4 (!) nya skivor inom en snar framtid.

Beutiful Death Machine

Swollens nästa album kommer heta Beutiful Death Machine och den verkar bli grym! Troligtvis kommer denna till affärerna i september.

Swollen Mashups

Swollen tänker vad jag förstått bara sälja denna på sina konserter och tydligen så gör dom sina egna versioner av andra kända låtar. Shanes addiction ligger ute på deras myspace (www.myspace.com/swollenmembers)

Madchilds solo album

Detta har ju varit klart länge men Madchild ser detta som en b prioritering och den kommer nog troligtvis inte än på ett tag. Freedom finns att lyssna på deras officiella (www.swollenmembers.com). Klicka på Madchild och sedan hittar du nog.

Monsters in the closet 2

Det spekuleras om en uppföljare till Monsters in the closet som släpptes 2002. Det hela är en samling med låtar som inte får plats på dom "riktiga" albumen.

Dom flesta vet säkert detta men ja, tyckte det skulle vara kul med en tråd där man kan diskutera min favoritgrupp Swollen Members:)