Texas music u gotta understand that!
"så d går till heheheh big uup " Ja, det är ju en mogen och insiktsfull kommentar till två människors död.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Mord är fel, även när det gäller en hämnd!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Ja, vad ska man säga...
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
äsch skitsnack, nu slipper polisen bara lägga mer resurser på det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
broder_d P0 Ja, för alla vet ju att två mord kräver mindre jobb än ett. Enkel matematik...
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Eccan E du ironisk ?
For 2 mord kan latt innebara mindre jobb
Tantalizing AZZ Ooh Boy
Eye for an eye ! Jag ser inget fel i det har. Visst det ar tragist att nagon ska do overhuvudtaget, men nar det ar gjort far man ta det som kommer. E man med i liken sa far ..... You know
Tantalizing AZZ Ooh Boy
leken ska det sta
Tantalizing AZZ Ooh Boy
vet inte om mord är så fel när det gäller hämd
dödar nån min bror förtjänar han död
http://www.homage.nu/
"...Man misstänkt för mordet..." Det är ju där felet ligger...
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
detta e så bull
http://www.homage.nu/
"så d går till heheheh big uup" Jävligt lätt för en medelklassbanan att sitta hemma i en Housesoffa och tycka att det är gangsta med lite hämnd. Vakna upp och fatta att det är på riktigt, och ingen lek. Har vi inte kommit längre än så här?
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
bittra verkligheten.
SKU - SKU - SKULASON!
ja men vadå? det är ju SÅHÄR det går till, sen får man väl tycka vad fan man vill om saken. rätt eller fel? vem är jag att avgöra det, jag lever inte det där livet. det här finns i vårt land också, 18-åringar som går runt med skyddsvästar, skjutna i huvudet utanför sina hus, skottlossning på badstränder med automatvapen. det är precis som maran säger, den bittra verkligheten för de som själva valt denna livsstil eller blivit tvingade in i den.
tycker fängelse är värre än död så det var bara korkat
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Nu måste jag fråga enbart för att ni länkar till kingsize. Men det kan väl inte vara samma personer som hänger här som det hänger där i kommentarerna. Eller är det sånt folk som inte vågar skriva på whoa? Tur är väl det, dem verkar vara väldigt jobbiga.
men bara för att man är misstänkt i lagens namn gör en ej oskyldig om jag ser ett mord så behöver inte jag fem gamla gubbar och en kärrings intyg på vad somn hänt och så är det på gatan man dem som hämnades var nog rätt säkra på vem eller vilka det var som låg bakom detta och det faktum att snuten ochkså hade honom som misstänkt tyder ännu mer på att det var han och när en jur hänger en människa och åklagaren säger jag yrkar på dödsstraff med tanke på offrets anhöriga och familj är inte det hämnd eller? jag skulle känna mig bättre ifall mitt eget folk gjorde det än andra då vet man åtminstone att de brydde sig!
hela skiten är fel, fattar itne hur ni tänker här på whoa... hur kan ni inte veta att mannen som dog hämnades på nån kompis som stack själv dödat? varför är ni så jävla säkra på att bundles är "the good guy", nu är det bara en familj till som sörjer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TopDogz: Word to your granny.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
insdel sanning, den bittra verkligeheten är inte så jävla långt ifrån sverige längre som vissa verkar tro.
SKU - SKU - SKULASON!
TopDogz147 P17 ´Jupp jag tänkte också så, Stacks behöver inte va the good guy snubben kanske hade en bra anledning till o pop Stacks, men så är det folk bryr sig mer om kändisen än den okända som ingen vet nått om. Samma gäller i krig, folk höjer inte ögonbrynen lika mycket om några dör i Irak som när några dör i USA, för folk kan relatera till USA mycket mer eftersom musiken dom lyssnar på kommer därifrån, deras favorit serie/film är från USA dom har sett hur det ser ut där 1000 ggr på tv osv osv o bryr sig automatiskt mer om det händer något där än om något händer i ett annat land. Men jag tycker fortfarande att är man med i leken så får man leken tåla. Snubben som skjöt stacks kunde välja o inte göra det även om han hade en bra anledning, samma med folket som skjöt den snubben. maran P3 Beror på i vilka kretsar du umgås
Tantalizing AZZ Ooh Boy
yell0w na så länge man kinte bor ute på landet kan man råka ut för vad som helst
picassoäpple ?? jag förstår inte.
Men säg alldrig att inget kan hända ute på landet
FARM LIFE BABY !!
min nya slogan
Tantalizing AZZ Ooh Boy