I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eminem - King Mathers coming soon

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-06-25 22:28

Eminem - King Mathers coming soon

Grrryyyyyyyyyyyyymt inte mycket mer info än själva rubriken i nuläget men fan va nice!!!

www.kingmathers.com

2007-06-25 22:39

har inte hört nåt alls om detta så de kan mkt väl vara nån person som haft tråkigt och skapat en hemsida... ganska fjantig bild oxå med fingrarna sådär...

meen om det är sant vilket är mer troligt så är det jävligt najs, även om jag inte är ett stort fan av eminem så skulle de va intressant och få höra på vad han hållt för sig själv under två år :D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-25 22:41
Det ska komma ut ett nytt album med Eminem. Den kommer ut iår.

2007-06-25 22:56

Knappast nån snoris som skapat sidan..nyheten ligger på Hiphopheadlines på vilken sidan som helst...te.x www.shadybase.com

2007-06-25 23:48
läs längst ner

brukar inte oftast artister släppa skivor med 2 års mellanrum??
lr är det bara jag??

niice skivomslag dock, dem borde bara hitta en schystare bild av nåt slag, i övrigt hoppas man att han kommer tillbaka som den gammla shady...
I be around, just out of sight

2007-06-25 23:48
där det står "King Mathers" nån som vet vilket typsnitt det är??

2007-06-26 00:06
hoppas han har hittat tillbaka till sin gamla stil då.

jag vill slippa pajasflowet och hans egna kassa beats, och dr.dre's för den delen

men lär ju inte hända..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-26 00:22
det där e ju en gammal bild:S
YeeeY YeeeeeeeeeeeY

2007-06-26 02:09
hoppas det är sant iaf :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2007-06-26 03:06
undrar om han vågar säga nigga igen nu när hela världen lyssnar?

david duke ass motherfucker

2007-06-26 10:40
undrar om han vågar säga nigga igen nu när hela världen lyssnar?

david duke ass motherfucker

Varför skulle han säga det? Finns det någon anledning? Han sa ordet på ett 20år gammalt band. Alla har vi väl gjort dumma saker när vi var yngre och folk letar bara efter en anledning att hata mannen med det gyllene flowet.

2007-06-26 10:54
fake.

gammal bild som sagt, och kollar man en domän-whois så stämmer inget med alla andra interscope/aftermath-registreringar.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2007-06-26 11:25

jag har en liv spelning med han när han e med dre och Xzibit när han sjunger nigga med dom i ref tror låten var bitch please

YeeeY YeeeeeeeeeeeY

2007-06-26 16:54
'' He said that he is going to go back to the subject matter of his raps from Infinite days. And that Slim Shady will be part of the album. ''

Läste på Wikipedia men nu återstår ändå frågan om man vågar lita på det?

Vore riktigt nice dock :)

2007-06-26 17:07
mads

du tänker på låten där han dissar svarta tjejer?? för där säger han väll inte Neger?

eller vad tänker du på??

2007-06-26 17:08
hmm kände till att bilden va gamalt men tycker ändå det verkar seriöst..(även om den inte blir cd omslagget) det har snackas en del om att han är på G med Nytt...Så sent som för nån vecka sen sa 50 det..

2007-06-26 17:15
kommer det bara 1 spår som är i samma klass som The way i am så blir jag nöjd..då känns det som ett steg i rätt riktning iaf
JKIBMM

2007-06-26 17:58
tror det blir hett!
http://www.tok.studio.nu<br>
<br>http://www.tok.pixbox.se