I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker en låt med ghostface...

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2007-07-09 19:33

Söker en låt med ghostface...

Jag hörde en låt med ghostface (tror det var han iaf, lät exakt så..) som jag inte vet vad den heter, den är inte med på fishscale och inte på more fish men fick för mig att det var en ganska ny låt. Iaf sjukt störigt.
Det är ghostface då som kör 2 eller 3 verser och i refrängen är det nån släpig brud som sjunger bl.a. nåt i stil med "look at it.. its remarkable! the way it moves.. so incredible.." ganska lång refräng har jag för mig.
I verserna minns jag bara små fragment, men i början säger han nåt med "must be my night cause someone told me to bring my spoon / ... nånting, ride my broom"
Senare minns jag bara "so dont give me that face like you´re dying to fuck me" och "with an ass like that you was born to bounce".

Sorry om detta är för lite att gå på, men jag har bara hört den en gång och diggade som fan. Har googlat utan lycka så jag hoppas nån kan hjälpa till här hehe.