this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Feta rader :D Vilket år är videon ifrån?
Jag satt och funderade på samma sak faktiskt, och spontanagissningen skulle vara 98-99. Dom kör dessutom på triumph och den är ju från 97.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Det lär ju va '97, för visst var det då Wu-Tang Forever släpptes? Varför står dom och gömmer sig på toaletten förresten?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, Eminem dissar Cage.
A Profound Hatred of Man
Fat Joe ser helt efterbliven ut när Percee P kickar, något han för övrigt gör riktigt jävla fet.
"Fat Joe ser helt efterbliven ut när Percee P kickar, något han för övrigt gör riktigt jävla fet." pun intended?
njut
fat joe var så grym på den tiden. percee p med, men det känns som om han bara har ca 4 verser och kör stenhårt på dom
pun intended? (Big) Pun intended?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tungt :)
fett. ser ut som dom siter på värsta lilla rummet
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
Fat Joe var riktigt bra back in the days.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Same goes for Eminem. Sjukt bra, synd att han ramlat av :(
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Den där eminem-versen finns ju inspelad! minns inte va låthuvvet heter dock, eller om det är en solo- eller D12-låt. men den är gammal och riktigt bra.
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Snarare tragiskt hur em och Joe låter om man tittar på Percee. Galet flow!
Legion=sötast
fat joes flow är ju bäst av dem tre där imo.
Värsen Eminem kör är från låten "Get You Mad" producerad av Sway and King Tech.
Haha. Klockrent och stå på toaletten. Eminem lägger det fetast + att han håller sina högra arm så jävla skönt. Fat Joe blir dock ägd av Percee P i första.
Diggar när Fat Joe leker med Pete Rocks "I take 7 kick drums and put them in a line" eller vad det är han säger-grej.
"Diggar när Fat Joe leker med Pete Rocks "I take 7 kick drums and put them in a line" eller vad det är han säger-grej." Det är väll Rakims "I take 7 MC's put em in a line..." från My Melody, eller har Pete Rock gjort nåt sånt också?
njut
Eller Eminems, I take 7 kids from Columbine stand em' all in line, add an ak-47, a revolver, a nine..
alltså detta är riktigt riktigt tungt... varför flyter få såhär 2007?!!
http://www.kalvinhiphop.com
Explicit Haha. Jag kände på mig att det där var en klassisk rad nån lagt way innan Pete Rock men kunde inte se vem som lagt den... Du har rätt asså. Pete Rock har dock dragit en variant på den raden på "Soul brother#1".
Syer; Haha, älskar den raden också.. Så sjukt jävla provocerande för sin tid. Fan Eminem var så skön back in the day.. Nu låter han mest som någon avdankad gammal rockstjärna ("the re-up"). Väntar spänt på att han ger sej på drogerna igen och släpper en klassiker!
Keep CD alive
Haha Fila-tröjor! Oh the memories!
PS. Your cunt is in the sink
percee P mördar
JONIS REST IN POWER
eminem såg sjukt smal ut, armarna alltså
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
Perce P ar ju sjuk ! Skulle jag vara ett beat skulle jag hora sa hart for att han skulle flowa pa mig. Han SMEKER ett beat. Det ar sa trottsamt med rappare som bara lagger nat over ett stycke musik men den dar mannen smeker stycket , hans javla flow ar som en javla utopi. Och aven nar han inte kor pa beats som pa toaletten som ar det ju fantastiskt vad hans flow innebar. javlaskit vad mannen ar bra.
shit man saknar den gamla Fat Joe, vem kan glömma the shit is real?
I be around, just out of sight
vilket år e detta?
I be around, just out of sight
Percee P var ju riktigt vass, vem är denna nyggah?
JKIBMM
Percee p kör en av raderna i Wakeup call med aesop rock!:)
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
Såg ni Peter Swartling? Hahaha
Kitti P0 han hänger med stonesthrow snubbarna nu! så check it up
JONIS REST IN POWER
Grymt bra
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
är eminem städerska nuförtiden eller? :D
tjockt stor igloo
"är eminem städerska nuförtiden eller? :D" Jepp
njut
Skulle gissa på att videon e från runt 99. 98 e för tidigt och 2000 för sent typ känns det som
Står ju Hi! My name is Slim Shady på Eminems tröja, så förmodligen är den efter Slim Shady LP. Skulle ju kunna vara från någon Slim Shady LP tour med Percee P som förband.
njut