|
|
|
|
|
Jay-Z - American Gangster [tracklist]
Enligt iTunes pre-order:
- Welcome
- Amen
- Blue Magic (featuring Pharrell)
- Roc Boys
- Alright, Alright
- You Don't Know
- The Only Thing
- And The Winner Is...
- Untitled
- American Gangster (featuring T.I.)
- Welcome
- Ignorant Shit
- The Return (featuring Nas)
- I Get Money (Remix) (featuring 50 Cent & Diddy)
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Ehh, länkarna följde med när jag copy-pastade. Don't bother.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
|
|
|
Jag hoppas I Get Money är iTunes bonus track. Vore kul med production credits oxå, men det kommer väl. Roc Boys är iaf andrasingel, producerad av Timbaland.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
|
|
|
Featar Nas på Jay-z's skiva? hm, ingen som surar över beefen längre eller whatap?
Ska bli en Science Genius Girl
|
|
|
ska bli kul att höra...
fett att han verkar trivas med Nas i stuidon... Trodde inte att I Get Money rmx skulle vara med på den här plattan
"life's a garden, dig it."
|
|
|
Janeway F20 - har du missat black republicans på Nas hiphop is dead... iaf så tjurar dom inte över beefen längre verkar det som
|
|
|
Japp, tydligen, har inte ens hört den skivan så.. men tack för svaret, dom har tydligen squashat skiten för länge sen då. sorry att man inte e up to date.
Ska bli en Science Genius Girl
|
|
|
I Get Money är säkert bonus. Väntar på producent listan så blir det intressant.
your heart pump project kool-aid
|
|
|
Fan va sooft asså! han e så jävla grym asså
http://www.myspace.com/beatim
|
|
|
Vågar man hoppas på att preemo proddar jay/nas-låten? Blue magic är väl sisådär, hoppas standarden kommer att ligga över det.
www.fucksolar.com
FUCK SOLAR
|
|
|
nån som vet när den droppar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
6:e Nov
|
|
|
ganska produktivt av Jay-Z att släppa ett nytt solo album redan... har ju knappt gått ett år sen Kingdome Come? :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
|
|
|
ganska produktivt av Jay-Z att släppa ett nytt solo album redan... har ju knappt gått ett år sen Kingdome Come? :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
|
|
|
ganska produktivt av dig att skicka samma inlägg minuterna efter varann, knappt gått ett år sen du skrev nått senast
AND I'M OUT
|
|
|
han släppte ju minst ett album varje år mellan 1996-2004.
Keep CD alive
|
|
|
hmm men den här skivan är väl ett soundtrack till filmen american gangster?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
nej det är inget soundtrack, låtarna är inspiererade av filmen men det kommer släppas ett soundtrack också. inte samma skiva dock.
Keep CD alive
|
|
|
Den är sämst om det rä någon som vill veta. Han sa själv att det mest bara va som en hobby till Timbaland. men ärligt förvänta er ingenting för att låtarna va sämst.
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
|
|
|
Mobbad: Var har du läst det?
|
|
|
Jag läste det på kingsize timblanda var typ rädd att jay z skulle tappa sin "legend status" för att han gjorde det här albummet som en hobby.
|
|
|
|
|
|
bara jag som tycker att titlen på skivan låter ganska oispererande, men e den inspererad av en film så vete fanken om de gör saken bättre eller sämre(!?)
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
|
|
|
Whata fuck... jag har en helt annan lista
01. Denzel Washington & Pain In Da Azz - An American Gangster Intro 02. Jay-Z - The Greatest To Ever Do It (Prod. By Cookin Soul) 03. Jay-Z - I Cant Stop (Prod. By Shotti & Lefty) 04. Jay-Z Feat. Nas - Dont Hate Me (Prod. By Black Friday) 05. Jay-Z Feat. Raekwon - New York (Prod. By Hasan Insane) 06. Jay-Z - December 4th - June 7th (Prod. By Hasan Insae) 07. Jay-Z Feat. Young Jeezy - Makin Millions (Prod. By Mental Instruments, Scratches By DJ Rated R) 08. Jay-Z Feat. Kanye West - Never Change (Prod. By Black Friday) 09. Jay-Z Feat. Lil Wayne - Hustlas Clarity (Prod. By Hasan Insane) 10. Jay-Z - Me & My Radio (Prod. By Black Friday) 11. Jay-Z Feat. T.I. & Bun B - Pimpin Is Born (Prod. By Shotti & Lefty) 12. Jay-Z - Lucifer (Remix) (Prod. By Hasan Insane) 13. Jay-Z - The Return (Prod. By Hasan Insane) 14. Jay-Z Feat. Nas - Allure (Prod. By Hasan Insane) 15. Jay-Z Feat. Jill Scott & Don Byas - Heart of The Black City (Prod. By Black Friday) 16. Jay-Z Feat. Chester French - Excuse Me Miss (Remix) 17. Jay-Z - Change Clothes (Remix) (Prod. By DJ Mills) 18. Jay-Z - 99 Problems (Fall Out Boy Remix) (Prod. By Black Friday) 19. Pain In Da Azz - Interlude 20. Jay-Z Feat. Timbaland & Justin Timberlake - Laff At Em 21. Jay-Z Feat. Fabolous - Brooklyn 22. Jay-Z Feat. Freeway - Big Spender 23. Jay-Z - Pressure 24. Jay-Z - Umbrella 25. Jay-Z Feat. T.I. & Beyonce - Upgrade U 26. Jay-Z Feat. Pharrell - Young Girl 27. Jay-Z - Crazy 28. Jay-Z Feat. Amy Winehouse - Rehab 29. Jay-Z Feat. T.I. - Watch What You Say 30. Jay-Z Feat. Green Lantern - ASAP Freestyle 31. Jay-Z - Tru Life Freestyle 32. Jay-Z - Return From World Tour Hot 97 Freestyle
e min fejk?
|
|
|
troligtvis eftersom det bara är gamla låtar och mixtape-crap.
lägg!
|
|
|
i get money går ju redan att fynda och den är inte så värst bra.
|
|
|
05. Jay-Z Feat. Raekwon - New York (Prod. By Hasan Insane)
The fuck? rae o jay?
Jag är en Grym producent! - http://www.myspace.com/deadlykanha
|
|
|
same-old: det är ett mixtape, det är dj:n som har lagt in en vers från nån raekwon låt.
Keep CD alive
|
|
|
Denna listan är väl fake? Diddy proddar tydligen en hel del på skivan...
www.fucksolar.com
FUCK SOLAR
|
|
|
Jay-Z - Ignorant ShitDet va meningen den låten skulle va på The Black Album. Men den passa inte konceptet. Tycker låten suger dock.
|
|
|
kul med ny jay-z/nas collab!
|
|
|
|
|
|
"The beats are dominated by warm, powerful soul samples, even more so than on Jay's 2001 classic The Blueprint; the lyrics outlining a street hustler's mentality are by turns as clever, as incisive, as gritty, as moving as any in his catalogue."
Oj oj, det här låter lovande än så länge. Hoppas kanye får producera lite mer än vad han fick på "kingdom come"..
Keep CD alive
|
|
|
Såg nu att det är Diddy som har producerat mkt.. blir kanske till att ladda ner innan/om jag köper den.
Keep CD alive
|
|
|
2 beats av Jermaine Dupri?? var fan är just blaze & kanye? fan va fattigt.
Keep CD alive
|
|
|
Jag tycker faktiskt det blir mer intressant nu. Kanye och Just Blaze vore alldeles för väntat, och att han valt dom här producenterna nu måste betyda att dom levererar bra beats.
|
|
|
jo förhoppningsvis är det så, men tidigare erfarenheter av diddy och jermaine dupri har inte varit speciellt positiva.. dock så producerar väl aldrig puff daddy själv, han brukar ju ha sina hitmakers med sej. vi får se hur det blir...
Keep CD alive
|
|
|
Ny Tracklist.
1. Intro 2. Pray 3. American Dreamin’ 4. Hello Brooklyn 2.0 ft. Lil Wayne 5. No Hook 6. Roc Boys (And The Winner Is)… 7. Sweet 8. I Know 9. Party Life 10. Ignorant Sh*t feat. Beanie Sigel 11. Say Hello 12. Success feat. Nas 13. Fallin’ BONUS TRACKS 14. Blue Magic 15. American Gangster
Så Wayne och Jay Z har löst problemen?
|
|
|
jasså lil wayne ska vara med nu?? jävligt trist att höra... hoppas han inte drar ner låten allt för mycket som han gjorde på "barry bonds" som förövrigt är en schysst låt.. börjar alltid garva för mej själv när jag hör hans skrattretande röst och text.
Keep CD alive
|
|
|
fan va fint med weezy och jay på samma beat.
SKU - SKU - SKULASON!
|
|
|
om jay nu ska ta tillbaka det till reasonable doubt times, så fattar jag fan inte hur det hänger ihop att wayne ska va med?
samtidigt som jag hatar iden så är den endå ganska bra, då jay kommer bevisa för alla att han är en såååååå-å mycket bättre MC än wayne. och då kan ni alla hatare sluta hata på the best rapper alive.
IT'S THE ROC!
|
|
|
sebeliito said it! fast jag tycker ändå på nått sätt att det är lite sent för jay att ta tillbaka det till drugdealing & stealing.. hade hellre hört mer av stilen han körde på "kingdom come". känns mer sant mot vem han är nu för tiden.
Keep CD alive
|
|
|
Både Jay och Wayne på ett track? När jag trodde saker inte kunde bli värre
|
|
|
http://www.7digital.com/artists/jay-z/american-gangster/
Preview på varje låt!
|
|
|
funkar previewen för er andra?
|
|
|
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
|
|
|
Bara jag som kommer skippa låten med Lil Wayne?
|
|
|
Lil Wayne låten ovh Blue Magic är helt klart sämst. PAssar inte in i ljudbilden alls
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
|
|
|
I mina öron låter det som det kan bli Jay-Z:s bästa sedan Blueprint. Förutom LIl Wayne-låten och nån till låter det helt magiskt ju...men det är iochförsig bara snippets.
www.plaingold.com
|
|
|
I mina öron låter det som det kan bli Jay-Z:s bästa sedan Blueprint. Förutom LIl Wayne-låten och nån till låter det helt magiskt ju...men det är iochförsig bara snippets.
Roligt, dom sa samma sak inför Kingdom Come
|
|
|
Brode_D//
Nej, tvärtom så var recensionerna innan Kingdom Come kom väldigt mediokra. Snippetsen var även de en besvikelse.
---------------------------
Däremot är snippetsen till den här riktigt bra förutom Lil Wayne grejen. Jag gillar Blue Magic. Inte magisk låt, men en helt okej låt faktiskt. Den växer.
Fallin' verkar vara hur jävla fet som helst.
|