New 2Pac Greatest Hits Album In Stores This December
A new 2Pac greatest hits album entitled "The Best of 2Pac" will hit stores this December 4. The double album is the second 2Pac hits album to be released. "The Best of 2Pac" will feature two previously unreleased tracks and two new remixes. TRACKLISTING: THE BEST OF 2PAC - PT. 1: THUG So Many Tears Trapped California Love - ORIGINAL MIX How Do U Want It I Ain’t Mad At Cha 2 of Amerikaz Most Wanted Hail Mary Changes Unconditional Love Resist The Temptation – PREVIOUSLY UNRELEASED Dear Mama featuring Anthony Hamilton – NEW MIX THE BEST OF 2PAC - PT. 2: LIFE Definition of a Thug Nigga Brenda’s Got A Baby Keep Ya Head Up When I Get Free Until The End Of Time - RP REMIX Never Call You Bitch Again They Don’t Give A Fuck About Us Still Ballin - NITTY REMIX Ghetto Gospel Dopefiend’s Diner – PREVIOUSLY UNRELEASED Thugz Mansion ACOUSTIC REMIX – NEW REMIX "The Best of 2Pac" is the 9th posthumous release from 2Pac. The album will be released through Amaru/Universal. Source-hhnlive ----------------------- 2 nya låtar..kan bli nice, undrar hur m¨ånga som går att gräva fram..
skönt att de går en "best of" nu... den gamla hade ju bara dom som kom innan hans död:( hoppas de nya låtarna e bra... fast de e dom nog inte
Dem försöker fortfarande tjäna pengar på han, hur länge ska detta hålla på, Serri. Let him rest god damn.
Its not that i hate them Swedish Artists, its just the fact that they tracks is 99% Garbage.
tragiskt. o så läste jag att en till av hans förra livvakter försöker tjäna stålar på han med en kommande dokumentär om mordet.
vem e 2pac...
- Aiint a damn thing changed, bitch.. Protect ya neck....
Hey thats nice !!! Du är verkligen fjorton år va?
han e ju inte den bästa rapparen genom tiderna.. man tack för infon..
- Aiint a damn thing changed, bitch.. Protect ya neck....
man kan fan inte ha missat tupac ?
SKU - SKU - SKULASON!
maran Nä tyvärr är det nog inte så. Men hade gärna gjort!
gore X21 huh ? vad hade du gärna gjort ?
SKU - SKU - SKULASON!
och där försvann 2pac's street cred...
maran P3 när man fick veta 2pac's rikitga fans:P
ingen som anade lite sarkasm i Diggity's inlägg?
C-ro P15 och vilka är tupacs riktiga fans ?
SKU - SKU - SKULASON!
skit samma nu blev det bara pinsamt...
aa som fan..men det är resten av tråden med så keep up the good work:P
Asså enligt min uppfattning så har merparten av Tupacs fans varit tonåringar som egentligen inte vet så mkt eller ens lyssnar så mkt på hiphop.
kan vi inte bara gå vidare..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
i svergie kannske, men va fan tupacs fans över hela världen är ju knappast i majoritet av tonåringar , alltså han har ansetts som den mest populära rapparen enda sedan han dog alltså snart tio år kanske lite innan och då borde det ju vara mer än en generation som är 2pac galna
feel tha beaaat maaan
"e du sjuk diggity 2pac e den bästa rapparen genom tiderna o kommer alltid vara de 2pac föddes 1972 dog 1996 i los angeles han har fan gjort över 23 album jag har 23 album av han o det finns säkert mer alla vet vem 2pac är! Rest In Peace :'(" haha bästa!
- yes
e du sjuk diggity 2pac e den bästa rapparen genom tiderna o kommer alltid vara de 2pac föddes 1972 dog 1996 i los angeles han har fan gjort över 23 album jag har 23 album av han o det finns säkert mer alla vet vem 2pac är! Rest In Peace :'(
Hahahahahahahaaaaaaa!
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
ja han släpper ju nya skivor hela tiden. orka göra remix på remix på remix på remix hela j*vla tiden. tupac e bra, säger inte att han e kass, men fan uttjatad på alla remixen, nu börjar det bli dåligt. + att B.I.G var fan mycket bättre. jag ser inte 2 miljoner remixar på hans låtar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
remixerna av hans låtar , okej dom är ju bra men orginalen .. finns inget bättre !
varför drar du upp den här tråden?
"e du sjuk diggity 2pac e den bästa rapparen genom tiderna o kommer alltid vara de 2pac föddes 1972 dog 1996 i los angeles han har fan gjort över 23 album jag har 23 album av han o det finns säkert mer alla vet vem 2pac är! Rest In Peace :'(" hahahahaha
JONIS REST IN POWER
fan vet ja , hade tråigt som en idiot .. nått måste man la hitta pårå !
Den gamla Greatest Hits skivan räcker gott och väl. Ser piss ut det här bara.
njut
yes, har väntat på helspänn i flera år på en ny 2pacskiva! ...
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
om ni ej nämnt det en så finns 2pac i "guiness world record book" för mest sålda album.. han har sålt över 8miljoner album ENBART i USA och kommer ej ihåg antalet över hela världen.. iaf världs rekord.. rakt i nyllet på pop artisterna :D haha :D 2pac 4 life ÄLSKAR HAN!
Detta är inte musik, det här är äkta rap shit! Ingen fucking auto-tune, håller skiten classic!
Kan ej bankla ner dom som har lite fel i denna tråden eftersom det finns 100000 mytoman sider om tupac.. att han skulle leva.. allt möjligt.. finns typ 5 olika var han dog.. så det e inte lätt ha koll..
Detta är inte musik, det här är äkta rap shit! Ingen fucking auto-tune, håller skiten classic!
2Pac suger.. överhypad groda.
Lyricist
2008-05-30 16:44
Tupac är så jävla sellout, jag fattar inte hur han kan tillåta alla dessa best of som kommer, jag tycker han borde sluta rappa... Han va ju mycket bättre förut
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
va 2pac har inte sålt mest det e typ The Fugees eller Eminem ? väl ?
NIggaz bleed
och 2pac e inte bästa genom tiderna där fick ni svaret
NIggaz bleed
om ni ej nämnt det en så finns 2pac i "guiness world record book" för mest sålda album.. han har sålt över 8miljoner album ENBART i USA och kommer ej ihåg antalet över hela världen.. iaf världs rekord.. rakt i nyllet på pop artisterna :D haha :D 2pac 4 life ÄLSKAR HAN! Tupac är ju typ pop
Skönt att inte alla suger 2pacs kuk längre.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Tupac är så jävla sellout, jag fattar inte hur han kan tillåta alla dessa best of som kommer, jag tycker han borde sluta rappa... Han va ju mycket bättre förut HAHAHA!
Beat the odds like an abusive freak show owner
gore rensa öronen med en slagborr för vaxet verkar ha förstenats och blivit fossilt i dem.. on topic nog för att vissa senare skivor inte riktigt hållt måttet men 2pac is the shit period
Tupac = GOAT, IMO. Tack för mig, hej!
Alltså seriöst talat, ni snackar skit om Tupac, killen som introducerade hiphop i sverige med låten california love, innan var det bara få som lyssnade på hiphop men efter den låten så blev allt fler fans av hiphopen, första låten att spelas på krogarna som var Rap/hiphop var just california love! han var sjukt bra, BÄST helt enkelt, men tiderna förändras. Som Pelé han var den bästa fotbollsspelaren, men idag är ju ronaldiho och och flera andra bättre, men det för att tekniken utvecklats, spelet utvecklats.... Elvis var sjukt bra, men skulle han komma och försöka slå igenom idag skulle ju ingen lyssna på han! Så respektera en man som var bäst på det han gjorde på sin (vår) tid. Ps. Än idag är det inte många som är bättre än han!
http://kevinseymer.blogspot.com/ Politik och Musik is the Shit!
The thread that wouldn't die
Den sista mohikanen
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
whoa i ett nötskal .. - man skapar en tråd som handlar om en ny skiva - man får tre sarkastiska kommentarer - två p14 som tar kommentarerna på allvar - 5 personer som driver med p14 som tog dem sarkastiska kommentarerna på allvar - sen kommer dem "kontroversiella" som alltid vill gå emot strömmen och tycker att Tupac är skit - sen kommer två on topic kommentarer - sen tre snubbar som försvarar tupac från dem coola kontroversiella - sen kontrar anti-tupac snubbarna och det blir debatt och så skriver jag och sen kommer admin och rensar hela tråden och den dör ut om typ tre dagar då den hamnar längst under för att återupplivas om typ 2 år.
TopDogz147 P19 HAHAHAHAH så sant som det är sagt, inte lögn för 5 öre heller
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Men aja on topic talk nu da... Man kan ju såklart inte neka att 2Pac var den största på sin tid, och är fortfarande en av dom största även fast han tyvärr inte finns med oss idag R.I.P.. Men som någon en bit ovan nämnde så visst fan blir man fett less på alla dessa remixes och nya 2Pac albums som kommer ut hela jävla tiden.. Fan förstör inte hans musik något mer nu, låt han vila & låt hans gamla klassiker strömma vidare fritt!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
...Och låt denna tråd vila, den e sjukt gammal och onödig:P
Kevin_Seymer P2 där har ni det bästa svaret! IN YOUR FACE!!