|
|
|
Skivsamlare
2007-10-31 11:44
|
4 Dec | 9 släpp
För ett tag sen var det Kanye vs 50, men fjärde december är det en hel del andra:
Busta Rhymes-Back On My BS (Aftermath) DJ Drama-Gangsta Grillz: The Album (Atlantic) Ghostface-The Big Doe Rehab (Def Jam) Mike Jones-The American Dream (Asylum) Saigon-The Greatest Story Never Told (Atlantic) Scarface-MADE (Rap-A-Lot) Styles P-Super Gangster, Extraordinary Gentleman (Koch) Three 6 Mafia-Last 2 Walk (Columbia/Sony) Wyclef Jean-The Carnival II: Memoirs of an Immigrant (Columbia)
Vem "vinner"?
Yes! In Concert — For the love of music
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
Producent
2007-10-31 11:48
|
verkar va det enda ni tänker på "vem vinner" när det e flera som släpper en platta på samma dag....så sorgligt...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
|
|
|
^^faktiskt, skit samma vem som vinner. hoppas bara att styles p får den cred han förtjänar.
|
|
|
ser fram emot ghostface å styles
chase the clouds away
|
|
|
Inget direkt fan av Saigon men hans val av namn på platta är fan genialiskt med tanke på all hans hype.
Gissar att Busta kommer plocka hem detta rent sälj mässigt, men att Ghostface vinner skiten på kvalité.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
|
|
|
Kommer verkligen Saigon att släppa en skiva? :)
jagvillocksåhaenblog.com
|
|
|
tunga släpp som fan.
Försälningsmässigt tar wyclef hem det självklart.
SKU - SKU - SKULASON!
|
Skivsamlare
2007-10-31 13:24
|
Fumez, verkligen inte. Men med tanke på buzzen ang. Kanye & 50 tänkte jag att det kunde vara intressanta att rada upp flertalet mer släpp som inträffar en och samma dag.
Du kan istället välja, istället för att spekulera i vem som säljer flest ex, diskutera om vilka släpp du ser fram emot t.ex.
Midas, pftja det påstås det, men i det fallet ska man väl inte vara helt hundra :)
Tror som maran att Wy Clef lär dra längsta strået, även om hans skiva är totalt ointressant för min del. Ser fram emot Ghostafaces nya!
|
|
|
har nog bara råd med Sais och Bustas :(
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
|
|
|
Saigon kommer vara det första jag skaffar lungt ! Även fast han inte har gjort någon STOR hitt på dom senaste internet släppen så har han haft riktigt tunga beats o verserna......galet!
Busta , Wyclef och ghostface kommer på samma , fast busta och ghostface slåss om andraplats, men wyclef är alltid najs o höra nytt av !
dissar inte Scarface-Styles P eller Three 6 Mafia bara att ingen av sistnämnda artisterna har riktigt fått mitt öra som överstående.
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
|
|
|
Go Sai och Busta, dem ska man lyssna på iaf, dem andra har nog inte mkt o komma med, gillade inte Ghost's senaste alls, så han är lite ur bilden för mig, Who? Mike Jones WHO?, Mike har aldrig varit bra. Scarface han kanske kan sticka ut lite o visa men tror inte på han hlr. Styles, Mafia, Wyclef, Drama Get the fuk outta here.
Its not that i hate them Swedish Artists, its just the fact that they tracks is 99% Garbage.
|
|
|
Tror att Ghostface,Busta och Wyclef kommer alla 3 kämpa om mest sålda, jag lägger min röst på Wyclef eftersom han är mer "internationally known" än busta o ghostface efter han gjorde Hips don´t lie med shakira.Så han lär nog sälja mest.
Men jag har även fullt förtroende för de andra oxå.Vi får se vem som sticker ut ur mängden mest...
The Greatest Story Never Told....
|
|
|
Fan har ni ingen koll alls, ingen har ens sagt nåt om att WU-TANG släpper sitt album - 8 Diagrams den 4:e December, det har fan varit efterlängtat i 6 år... Ni borde skämmas!
|
|
|
Busta Rhymes-Back On My BS (Aftermath) Mike Jones-The American Dream (Asylum) Saigon-The Greatest Story Never Told (Atlantic) Scarface-MADE (Rap-A-Lot)
Är rätt säker på att dessa inte kommer släppas den 4e december :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
jasså broder_d90 ??
hehe....trode att wu tangs släpptes 9 =/
|
|
|
Daddy_Brooklyn haha, han har varit jävligt mycket mer internationellt känd än Ghost och Busta L Å N G T innan låten med shakira
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
|
|
|
Ghostface, Saigon och Scarface är iaf givna köp.
|
|
|
klove inga av dom har någon singel ute. Eller jo Mike Jones har, typ 4 av dom. Har hört att hans skit har blivit pushed back till jan/feb 08. Busta lär inte släppa under Aftermath under en stor singel. Scarface och Saigon har heller inga singlar ute, så ser osäkert ut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Styles P har en singel ute, Three 6 Mafia också. Wyclef har haft sin singel ute i ett par månader nu. Men visst, Busta lär inte släppa nån platta i år. Tänk på att hans förra platta fanns med på sådana här releaselistor i nästan två år innan den verkligen dök upp i butik.
www.plaingold.com
|
|
|
"hehe....trode att wu tangs släpptes 9 =/" Nej Klove Wu-Tangs skiva ska släppas samma dag som Ghostfaces skiva...
|
|
|
your heart pump project kool-aid
|
|
|
Gizza.. nej, Wu-Tang har flyttat sin till den 9e eller 11e har jag för mig.
|
|
|
fan va jag ser fram emot saigons
www.twitter.com/mzamora036
|
|
|
Snälla Dusty Crates, ta reda på lite fakta innan du säger nåt. Du kan läsa på deras officiella sida om du inte tror mig.
"The group was originally scheduled for a November 13th release but due to the magnitude of the sample and the History being made, 8 Diagrams will now impact on December 4th."
|
|
|
Gizza P18 Wu-tang flyttade datumet 7 dagar bakåt, bara för Ghostface fick mens =) .. så wu släpper 10, 11e dec typ
http://www.myspace.com/deadlykanha
|
|
|
Scarface skivan må vara grym öven fast singlarna hittils har luktat riktigt illa
The Young Phenomenon...
|
|
|
Va ere sant!? Keffa jävlar som ändrar hela tiden först var det 7:e Juli sen 13:e November sen 4:e December, det står fortfarande på 4:e December i news på deras hemsida. Nu säger du 10:e, i forumet på Wu-Tang Corp. säger en snubbe 28:e November sen säger en annan snubbe som dig 10:e December
|
|
|
elem jo men inga av dom singlarna är speciellt heta just nu. Watch ya mouth kom ut i somras, Aftermath lär inte släppa någon platta med den hypen han har just nu. Saigon likaså, han behöver något starkare. Scarface har jag inte hört något från.
|
|
|
Jo Busta känns lite kall just nu. Men jag tror stenhårt på att Saigon släpper. Jay Z ska tydligen vara med på remixen så den låten lär ju bara bli större.
your heart pump project kool-aid
|
|
|
scarface och three six mafia, kan man hoppas iaf.
|
|
|
skrämmande att läsa vad vissa skriver om scarface i tråden...får det att låta som att han är vilken medelmåttig rappare som helst. fyfan säger jag bara.
|
|
|
Gizza Ghost gnällde ju, så plattan flyttades.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
|
|
|
Keffa jävlar, finns bara en orsak... C.R.E.A.M
|
|
|
Broder.. Scarface har en singel ute som e fruktansvärt bumpin..
O den skivan lär bli den enda av dessa som jag lägger pengar på.. Kanske även Three 6 o Mike Jones men bara om jag vinner på lotto dan innan:)
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
|
|
|
Snälla Gizza, ta reda på lite fakta innan du säger nåt.
|
|
|
Riktigt tunga släpp! Ser en hel del fram emot The Carnival II, efter att ha lyssnat en hel del på The Carnival back in the days. Annars är Busta, Ghostface, Dj Drama, Saigon jävligt intressanta.
Skäms du inte?
|
|
|
haha boya hade ju nästan rätt om wu´s endå ! =)
asså jag tror att saigon är så jävla sugen på att släppa sin platta så han kommer göra mycket för att försöka få ut den i tid, damn vad jag längtar!!! " Look at saigon where you get that floow "
|
Skivsamlare
2007-11-03 11:25
|
Släpps en hel del i december,
11 dec: Beanie Sigel - The Solution Nas - N****** Wu-Tang Clan - 8 Diagrams
18 dec: G-Unit - Shoot To Kill Lil’ Wayne - Tha Carter III: The Leak (mixtape) Lupe Fiasco - The Cool Q-Tip - The Renaissance Rick Ross - Trilla
|
|
|
"skrämmande att läsa vad vissa skriver om scarface i tråden...får det att låta som att han är vilken medelmåttig rappare som helst. fyfan säger jag bara."
Håller helt med demento där, och Scarface är fan en av dom bästa..
|
|
|
Grymt med beanie sigel, Lilwayne , Lupe och rick ross! ännu mera att styra upp =)
|
|
|
bara hört Trilla från Rick Ross senaste platta och den gick inte av för hackor,Någon som har tracklist eller hört mer?
weezy blir också intressant. Det är han alltid
Angånde Wycleaf kommer några av uncle murda låtarna vara med på skivan? Kommer den låta "street" som låtarna som kommit ut nu i några månader eller är det popsoundet igen?
Busta är med sjukt roligt och scarface är alltid scarface tror som fan på den här plattan.
Three 6 mafia hur låter singeln och vad heter den? Skulle vara kul med tracklist här med faktikst. Kör dom sina gammla tunga saker så kommer det bli en fet skiva och fan tro om den inte slår ändå. Man ska inte underskatta södern...
Många frågor hoppas jag får några svar :)
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
|
|
|
R0feman: Jag skulle gissa att Wyclef kör popsoundet, eller jag är ganska säker på att han gör det. Gäster på skivan är bl a Norah Jones, Paul Simon och Shakira.
Rick Ross har ju en ny singel ute, som gästas av R Kelly och är proddad av The Runners. "Speedin'" heter låten och är ganska soft.
www.plaingold.com
|
|
|
ser mest fram emot bustas :) kommer nog bli tungt
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
|
|
|
Fyller år 4e dec .... så köp skivorna ti mig!
|
|
|
"verkar va det enda ni tänker på "vem vinner" när det e flera som släpper en platta på samma dag....så sorgligt..."
Så jävla sant. Sjuk värld man lever i nuförtiden!
|
|
|
Jink X20
Det gör fan vår allas älskade Jay också! grattis på er!
And the money's really worthless, I'm pissing you off on purpose
|
|
|
någon som vet om något har släppts ännu dåda? saigon gimme the n3ws!
|
|
|
hahah va fan är det med er competition är vad som krävs.. bra fråga vem vinner!!
jag lägger min röst på busta
Juventus
|
|
|
saigon vinner iaf hos mig. Rätt lätt.....
|
|
|
|