I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kanye West bröt ihop under konsert

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-11-18 19:42

Kanye West bröt ihop under konsert

Kanye West återvände till scen bara en vecka efter att hans mamma avlidit.

Men det var en vecka för tidigt.

Rapstjärnan bröt nämligen ihop mitt under sin konsert i går.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1278813.ab

Keep it classic!

2007-11-18 19:46
Jobbigt, förstår att han bröt ihop. Who wouldn't?
Roc Nation Invasion! 19/7 - 2008

2007-11-18 19:51
Starkt att redan komma tillbaka. Fast det är nog inget ovanligt. Känner flera vars anhöriga dött som sedan försöker komma ur den negativa spiralen genom att göra något positivt och givande.

Fast detta gick kanske inte så bra.

2007-11-18 20:06
Men ändå. Vilken konstig känsla för både publik och Kanye. Han står mitt i rampljuset och storlipar till en applåderande publik.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2007-11-18 20:24
Väldigt starkt gjort.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2007-11-18 21:39
kanye e kung

2007-11-18 21:55
så synd om honom :'(:'(:'(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-18 22:14
<3 kanye

2007-11-18 22:39
Synd om honom! Kanye är SUPERGRYM!!
The Greatest Story Never Told....

2007-11-18 22:45
Man kan undra vad han tänker på?
Hans mamma dog och han går tillbaka till scenen så snabbt. För pengarna?
Om han inte hade brytit ihop skulle man kunna tolka det som om hans mamma inte hade någon betydelse.

Jag har ingen personlighet

2007-11-18 22:53
Kanske är irrelevant men nu tycker ja det blev extra tydligt. Kolla bilden i länken. Är inte Kanye West den minst attraktiva artisten nånsin?

2007-11-18 23:43
Konstigt att han går tillbaks till artistlivet redan. Han vill säkert bara lägga allt bakom sig.

"Han skrek Jag behöver er, jag behöver er nu"

Säger han inte "I need you right now" i låten?
your heart pump project kool-aid

2007-11-18 23:53
tufft sits, men ändå rätt strongt

lite cyniskt kan man spekulera i hur detta kan varit planerat.. tuta in och hedra sin mor.. falla i gråt, samla sig och komma tillbaka starkare än förut i låtens sanna anda?

som sagt spekulationer/svammel
AIK

2007-11-18 23:57
Som jag sa. Inget ovanligt alls att försöka komma ifårn sorgen genom att komma in i positiva tankesätt. Att uppträda är en sådan sak. Men detta var uppenbarligen FÖR tidigt.

Kanye är känd för att älska att uppträda och brukar uppträda ofta som fan. Behöver inte vara något mer än att han ville göra något han tycker om.

Kasst att börja snacka pengar och PR-kupp. Dör ens morsa får bearbeta sin sorg på sitt sätt.

2007-11-19 09:04

jobbig sits, hur fan kan ni ens tro att det är ett PR-trick eller att det skulle handla om pengar. Det är hans mamma som gått bort, inga pengar i världen skulle vara ett värt ett PR-trick om det.

SKU - SKU - SKULASON!

2007-11-19 09:24
Folk sitter här o säger att Kanye aldrig skulle göra detta p.g.a. pengar osv. Bara jag som tror att den arroganta Kanye hade kunnat göra detta för att få sympati-köpare att köpa Graduation?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-19 09:51
Math X0
precis som inte han har gott om pengar?

2007-11-19 09:57
Tror knappast att det hade gynnat honom om han bröt ihop helt och slutade turnera och slutade uppträda helt nu direkt efter. Då hade han aldrig återhämtat sig från denna smäll, i min mening. Snacka inte om PR-kupp, det är bara vidrigt..
•pave paradise•

2007-11-19 10:18
Snacka inte om PR-kupp, det är bara vidrigt...

...alla människor är inte goda innerst inne även om det i vissa fall verkar så. Du vet inte vad han tycker och tänker just nu.

2007-11-19 11:33
broder_D//

Det värsta är väl att du vill få oss att tro att han skulle vilja få folk att köpa graduation. Säljer man en mille, har nummer 1 låt och en till på topp 10 samtidigt...

Då lär man inte behöva det.

Jävla jönserier det här.
Naturligtvis vet ingen av oss vad han tänker, men var får DU dina fakta ifrån? Du har inga belägg för det du säger medan vi har trots allt har: Han står och gråter på en scen.

Har du sett videon ifrån när han säger att låten är till hans mamma ser man också att det är genuint.

Förresten så vet jag att han inte sov på ett och ett halvt dygn innan han kom till Wayoutwest i GBG i somras. Var i studion och slutförde Graduation. Det blev så brått till GBG att de fick specialflyga till GBG trots åskoväder.

Kanye ÄR en liveartist. Låt honom sörja på det sätt han vill utan att kalla folk för saker utan att veta vad man snackar om.

Jisses, var fan är världen påväg.

2007-11-19 12:37
Han kanske är en liveartist, men folk är drivna utav pengar. Utmärkt tillfälle att tjäna lite mer. Och om det nu var så svårt varför stod han kvar i ljuset precis som om han vore Jesus eller något. Han kunde gått av. Han vill bara ha uppmärksamhet, och det verkar han ju få med.

2007-11-19 13:25
broder_d
stackars pojke!
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas

2007-11-19 14:27
Broder D//

Tror inte riktigt det är Kanye som behöver uppmärksamheten här. Där ens morsa av ett galet misstag så lär man få uppmärksamhet ändå. Säljer man 1 mille skivor har man uppmärksamhet ändå.

Sen att han inte går av scenen beror ju på att just när han säger mama brister det för honom. Han böjer ju sig fram efter ett tag och bara storbölar.

Du behöver hjälp människa... inte fått tillräckligt mycke kärlek?

2007-11-19 14:44
Broder_d: Att detta är en PR-kupp är lika troligt som att du är smart.
Bara för att din pojkvän 50 Cent hade kunnat göra nått sånt så betyder det inte att andra också skulle det.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2007-11-19 14:58
kanye e en attetion whore.
kolla bara när han börja grina efter mtv awards. duktig artist men en drama queen, jag tor att han skulle kunna gjort detta snyggare.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "

2007-11-19 15:01
Vilka pinsamma människor det finns här på whoa. Visste att det var illa, men inte att det verkligen var såhär illa.

Finns faktiskt vissa artister som bryr sig om att ge fansen det de betalat för. Tro det eller ej. Kanye behöver uppenbarligen fortsätta uppträda för att inte bryta ihop helt, låt honom då göra det utan att snacka massa goja om PR hit och dit; snubben har redan sålt över 1-2 millar världen över med sin platta.
•pave paradise•

2007-11-19 15:53
Känn på ironin att en kille som kallar sig själv Sociopat frågar om jag inte fått tillräckligt med kärlek.

Broder_d: Att detta är en PR-kupp är lika troligt som att du är smart.
Bara för att din pojkvän 50 Cent hade kunnat göra nått sånt så betyder det inte att andra också skulle det.

Vad har 50 Cent med detta att göra? Kanske inte är en pr-kupp, men alla ni verkar vara förblindade av ert hat mot 50 så ni är på Kanyes nötter konstant. Håller mig fortfarande till att om Kanye inte hade gjort Hey Mama hade ni inte brytt er. Patetiskt.

broder_d
stackars pojke!

Ja, stackars mig. Vad ska jag göra.

2007-11-19 17:01
hansomknarkar P18
Tror när man har mycket pengar vill man bara ha mer, och det finns folk som tror att pengar är ALLT i världen. Girighet kanske det heter.
Och att gå upp på scen så tidigt är bara sjukt. Han trodde han var "stronger" än han är/var.

Bara lite synd att "Good life" spelas hela tiden på radio.
"Life aint good now, kanye?"

Får fan sluta använda hans sånger mot honom. Sorry.
Jag har ingen personlighet

2007-11-20 00:50
Rapping p22

Skojar du? kolla på krs-One fyfan!
och vem fan är du?