I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny Grym RZA intervju!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-12-02 21:33

Ny Grym RZA intervju!

Han avslöjar en del från det förgångna bland annat, hur Rae och Ghost var dödsfiender... väldigt bra intervju!

Intervju

http://www.myspace.com/deadlykanha

2007-12-02 21:59
Bästa intervjuen jag har någonsin läst av någon ifrån wu.

Jag har hört 2 låtar ifrån albumet, så bli så jävla intressant och lyssna.

Väntar spänt på kommande vecka då jag får både Wu's platta och ghostface platta.

Har läst att många tycker om wu's platta, många som hatar den.

Många som tycker att ghostface skiva är bra och vissa som säger att den inte är bra.

Hoppas verkligen att ghostface läser intervjuen.. Jävligt bra gjort att rza inte håller på att vara sur o fjanta sig.

2007-12-02 22:09
aa, den va fet. tack för att du postade den
''From the womb to the tomb, premsume the unpredictable //
Gun salute life, rapidly, that's the ritual'' //

2007-12-02 23:13
dirtyfist: ja det verkar vara hata eller älska 8 diagrams. jag älskar den, mkt bra. ghostface platta var bra den också men inte i samma utsträckning, men om du gillar "more fish" och "fishscale" så kommer du tycka om den.
Keep CD alive

2007-12-02 23:21
"Hoppas verkligen att ghostface läser intervjuen.. Jävligt bra gjort att rza inte håller på att vara sur o fjanta sig."

Sedan är det ju svårt att dryga sig ifall man själv är den som gjort fel... Men vem vet.

2007-12-03 10:37
Ghost sade nyligen att dom drog fallet till rätten och han vann. Så det går en o undra..
http://www.myspace.com/deadlykanha

2007-12-03 15:30
varför är det bara Rae o Ghost som går ut och snackar/klagar, vad ger dem rätten mer till detta än t ex. Meth eller Inspectah, vad gäller detta tjavs egentligen?
I be around, just out of sight

2007-12-03 17:27
GZA sa nyligen att han tycker skivan blev jävligt bra, rza sa att u-god var den första som sa att det var rätt väg att gå.
Keep CD alive

2007-12-03 17:38

så jävla tråkigt att lyssna på den när 2 medlemar för tillfället har snackat om hur besvikna dom är med skivan

skit ner dig...

2007-12-04 03:20
tycker det är jävligt tråkigt att ghostface bara är med på 4 låtar