Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag råkade klicka , menade såhär: bästa filmen med en rappare med i filmen som skådespelare !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Anaconda helt klart
bränn, bränn, bränn alla män
Friday.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Shooter, Three kings osv. Det mesta med marky mark.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
8 Mile
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Juice med 2pac!
The Greatest Story Never Told....
Graffare
2008-01-30 19:34
How High med Method Man och Redman.
Anaconda helt klart hahaha!
your heart pump project kool-aid
8 mile
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
American Gangster känns aktuell just nu. Överlag är det flesta filmer med rappare med i skit då det säger själv att om en musiker kan ta rollen i stället för en skådis så måste ju manus suga av natur. Bullet med Tupac är rätt bra annars.
STHLM GROOVE COLLECTIVE
How High, American Gangster, Gang Related, Juice, Poetic Justice, Friday
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
Finns några riktigt bra filmer som alla är i samma stuk med bl.a. Ice-T och Snoop Dogg. Tror en av dem heter Wrecking Crew, men alla är lika bra.
njut
training day kanske?
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
friday-trilogin
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Above the rim!!!
MORD & INGA VISOR - http://www.zshare.net/download/63239056c60018d8/
bones med snoop var söt B-horror typ(imo). Den var väldigt clychig(stavning?) men helt klart söt :).
soul plane är ju lite äkta med snoop dogg
oh no he didn´t!
tycker , Lockdown ( Master P ) The wash , ( Dr dre, Snoop, eminem ) De 3 friday filmerna ( Ice Cube ) ATL ( T.I ) Hustle and Flow ( Terrence Howard, om han räknas. annars Ludacris )
Training Day, How High, American Gangster
Booyz N Tha Hood
Gridlock'd
Tänkte först säga WIldstyle, men det är ju ingen rappare som skådespelar där, de spelar ju sig själva.
Moderator
2008-01-31 12:32
Starsky and Hutch. How high. Training Day. Barbershop filmerna.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Moderator
2008-01-31 12:33
Malibu's Most Wanted är lite småroligt också.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Belly
http://duckdown82.tumblr.com/
Wrecking crew är ju utan vidare konkurrens helt klart den sämsta filmen med rappare, och då suger ändå många grovt. de bäsat tycker jag är 1. How high.Undisputed 2. Belly 3. Friday
HMOR
THE WASH
The Wash med Snoop Dogg , Dr.Dre (och en gnutta Eminem ) Den är bra, men inte top one, men den hade inte nämnts, så ah ;)
.The Wash med Snoop Dogg , Dr.Dre (och en gnutta Eminem )Den är bra, men inte top one, men den hade inte nämnts, så ah ;) Jupp. I´m blind ;)
Baby boy med snoop dogg med en mindre roll, inte den bästa men värd att nämnas =) Black and white me wutang Higher learning med busta och ice cube
"Its a struggle, but a beautiful struggle....." // Talib Kweli
New Jack City? Nej inte i topp. Tresspass Garden State kanske?
deep cover
Love is for losers, I promise I'll never fall
the woodsman är schysst...mos def är med i en biroll
16 blocks. mos def bejbi !
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Rza har varit med i hel del bra rullar..
tycker helt klart CRASH där ludacris gör det jävligt bra.
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..
jajust det rza ja. derailed hoppar upp på listan också.
HMOR
menace 2 society
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
Paid In Full (Cam'ron, han e skön skådis faktiskt..) sen har Ja Rule gjort en grym film, kommer dock inte ihåg vad den hette
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Get rich ordie trying va det inge fel på
Digg this!
Lyricist
2008-02-01 14:34
dock aldrig sett men the game i the documentary har inte nämnts, inget för mig men säket nån som gillar xD
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Coffee & cigarettes m. GZA o RZA(?)
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Bullet!
american gangster, players club
GHOST DOG!
"Its a struggle, but a beautiful struggle....." // Talib Kweli
Stop snitchin stop lyin'
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
hehe bara en person som har nämnt Garden State, det är mitt val också:)
filmer som ingen nämt än... Waist deep Baller Blockin Hot boyz
Longest Yard
Crash CB4 Finns hur många som helst!!
paper soldiers glömde ja nämna
Moderator
2008-02-01 18:58
Nu kom jag på att den bästa filmen är Liftarens Guide till Galaxen !