I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tips på young buck låtar

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-02-05 09:03

tips på young buck låtar

Har börjat gilla young buck lite mer på sistone men har bara hans skivor...

gillar låtar i stil med:

bang bang
thou shall
black gloves
haters
stomp

mm....men i den stilen för att ge er en uppfattning.

Kom med tips är ni snälla för han lär ju gjort eller medverkat på endel mixtapes osv...

If i dont like a writer i dont pretend to/i'll have the fucking paramedics wrap your head like a hindu-50 cent...n?tan!
Redaktionen

2008-02-05 10:51
härligt att du börjat få upp ögonen för honom, han e riktigt tung. du kan ju spana in dessa låtar:

gotta win
ghetto superstar
sleep (2pac ft. Young buck & Chamillionaire)
4 Kings

de jag kom på nu. förhoppningsvis droppar nån nåt man inte hört innan!
niggaz want me to rhyme? $3,99!

2008-02-05 10:58
jo sleep e fet den har jag...

4 kings är vl med på nån av skivorna? det e väl den med bun b jeezy osv? eller?

ska kolla dom andra...
If i dont like a writer i dont pretend to/i'll have the fucking paramedics wrap your head like a hindu-50 cent...n?tan!
Lyricist

2008-02-05 11:03
vet inte om det är en buck låt efsom att jag inte ens lyssnar på han, men nån dsom vet vad det e för låt, dom skriker typ Hit em' Buck trr ja, i början o vid ref o så, har för mig att em droppa sista versen...
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2008-02-05 11:48
album
bang bang
I Ain't Fuckin witchu
loose my mind
walk with me
puff puff pass
buck the world
get buck
welcome to the south
stomp

mixtapes
kill 2 birds
prepare for war
drive by music
my life
daydreams
blow some weed
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-05 11:48
synd att folk verkar få upp ögonen för buck enbart för att han kanske beefar med 50 cent
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-05 11:50
Han beefar inte med 50 Cent sluta spekulera om det!

2008-02-05 11:53
Jag har lyssnat på buck innan men endast några låtar men jag var stuck i thailand i två månader med min polares mp3 o han hade lite mer än det jag hört innan så jag är ledsen....skitar fullständigt i beefs jag tycker inte ens illa om fifty, han har sina ljusa stunder han med.

Det jag diggar med buck är att han kan stå på egna fötter till skillnad från yayo o banks enligt mig...

gillar endast im so high/fly eller vad det nu heter med banks o kanske nån låt med yayo...

nu är det dags att köra bil o lyssna på musik! so long

2008-02-05 11:53
varför skulle han beefa med 50?

Poet

2008-02-05 11:57
Do it like Me är fieeet
"life's a garden, dig it."
Redaktionen

2008-02-05 12:00
IM THE CLEAN UP MAN!

Young Buck - Clean Up Man är oxå en fet låt. ligger på hans senaste, buck the world.

som sagt, han har inte ens beef med 50. tror du 50 skulle "tillåta" att buck sitter å säger saker som i den där intervjun om han inte hade pratat med buck innan. det känns ju som ett enhälligt beslut och buck säger det själv: "there is no beef or anger, its a growth thing". de har helt enkelt glidit ifrån varandra och pysslar med olika saker. jag tror att buck kommer att lyckas väldigt bra nu när han får satsa på sin egen label.
niggaz want me to rhyme? $3,99!

2008-02-05 20:17
The_Dictionary P18
låten du tänker på är 50 cent - Bloodhound feat. buck!

1 låt jag rekommenderar är Young Buck & Xzibit - Your hood

2008-02-05 21:23
Eye Of A Soldier
Project Niggas Feat. Mobb Deep
Thou Shall
Prepare For War
Oh Nooo Feat. Hi-C & Lil' Murda
Do It Myself
Change On You(Heter den så?)

Är några feta låtar med honom... F.ö. så tycker jag att han är den enda som är bra i G-Unit.

2008-02-05 21:45
Buck är en av dom tyngre these days!

2008-02-06 00:25
u aint goin nowhere är het
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-02-06 00:53
New York City

5 heartbeats (Interscope Diss)

två rätt så nya låtar, feta som faaan
Shuu

2008-02-11 00:05
Young Buck Feat. D-Tay - Back on up
http://www.youtube.com/watch?v=2S-Hn5A4jy4

En skön låt med Buck back in the dayz, chekka även in Young Buck - T.I.P Albumet. Hans bästa album.

Thats my tip, feel free to share with your friends.
Its not that i hate them Swedish Artists, its just the fact that they tracks is 99% Garbage.

2008-02-11 18:50

han e förmodligen en av dom mest underkastasde rapparna idag faktiskt..
gillat han ända sen g-unit albumet beg for mercy...

har släppt MASSOR av feta låtar

ridin down the freeway
stomp
man down
project niggas
got mine
bonafide hustler
dead or alive
stomp that snitch

finns hur mycke som helstttttttt