När ska lil wayne komma till svergie?
Såg nu att Lil wayne skulle spela i Oslo, london och massa andra länder nära svergie. Vafan, varför drar dom inte honom till sverige också?! ja blir lessen : (
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
För att vi har bättre smak än Norge, yesss!
yessir!
Förhoppningsvis aldrig, för då flyttar jag till grönland.
Efter Snoop åkte fast så vågar inte en rappare komma till Sverige! :P Skulle annars va grymt å se wayne live!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cash money till sweden skulle vara nice
klart man skulle vilja det men helt ärligt weezy live på sina egna konserter (youtube) ser bara weird ut.. han sjunger typ hälften av allt.. och dansar strange;)
jag måste se han! funderar på fara till norge å se han!
jag alskar weezy men han e faktiskt inte så bra live tycker jag d verkar som
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
Heeela cash money och young money hade vart fett!
LEGALISERA CANNABIS
Jag har svårt att tro att han får lämna landet i dessa dagar....
som ninosh sa, tror ni han får lämna USA efter hans lilla publicity stunt?
Vafan killen lirar i finland, norge men inte svergie?!? sepe snopp! Vet nån hur man kan fixa biljeter till weezy i norge? försöker leta nu men hittar inge skit. Puss
vem fan vill ha lil w här? räcker me han 50 cent som kom...
När lirar han i Norge?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
wayne är skiten! Jag ska nog fara till norge! måste fan se han. Han spelar i norge den 13 mars. Det är han och birdman
länka info om hans spelningar i norge och finland
Wayne är lite halvgalen men jag antar att det är fel att inte hata på honom när han gjort låter med folk som Rick Ross o dom ...
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
shit va kefft att han inte kommer hit särskildt om birdman ska med också fan
sen när fick någon som precis blivit gripen av DEA fått tillåtelse att lämna landet?
Redaktionen
2008-02-21 13:25
det är ju knappast snoops fel om det nu är så att han inte vill komma hit pga. snoops torsk. det är ju självfallet bror-duktig-mentaliteten som är boven i dramat. att dom ens stoppade snoops bil tkr jag är skandal. folk är så jävla bajsnödiga i det här landet tyvärr..
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Att han inte kommer hit beror på att Sveriges rykte i utlandet e katastrofalt (då menar jag hos STORA akter, inte nån jävla mc från Boston).. Snoop-grejen e bara en liten del i det hela.. Men det e helt rätt att skippa oss. Jag ,som mer än gärna hade sett honom, åker hellre nån annanstans o ser konserten med folk som vet va det handlar om..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Redaktionen
2008-02-21 14:01
T2dafucking P61 vad förutom det med snoop är det du syftar på? finns det några specifika händelser eller är det just att vi har fått ett dåligt rykte av nån anledning? vore ju kul att veta vad vi har att jobba med lixom..
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Nä, inget specifikt egentligen men ryktet om att Sverige ÄR något av en polis-stat bara växer o växer.. VARFÖR skulle någon artist komma till Sverige o bråka med myndigheter när man kan åka till CPH, Oslo eller Helsingfors o ha det hur lugnt som helst??
Det handlar inte bara om att röka lite weed, det e hela den allmäna inställningen här som fuckar upp det..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Måste man höra rykten?? Räcker det inte med att titta på vem som kommit hit o vem som inte kommit hit trots att dom varit i närheten??
du behöver ju inte bli arg,,,så detta är alltså bara dina egna tankar då? Nas ja ju här i sommar t ex.
Jag blev inte arg, ursäkta om det verkar så.. Jag säger inte att INGEN kommer hit men i jämförelse med tex Köpenhamn så e det väl ganska tydligt.. En annan faktor är åldern på fansen.. Här måste rappare köra på barntillåtna ställe för att det ska komma folk.. Så e det ingen annanstans jag varit..
ska se han i amsterdam den 5:e... heineken music hall, hell yeah
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
Jag måste fan med ner ändå:) Fick ett litet tillskott i kassan:)
vart bokar man biljetter till Norge konserten någon som vet?
T2dafuckin P61 ja du skulle hängt med, det kommer bli övertungt, lägg det där tillskottet på lilla wille
den 5:e mars!
Jag och brosan har funderat på att fara till norge och se han. Känns att de kommer ta ett tag innan han kommer till europa igen så man måste väl passa på! Men de var synd som fan att inte bara kom till sverige hade varit så mycket skönare.
Det där med Norge köper jag inte, Amy Winehouse blev som bekant tagen med weed där. Men det är bara så sjukt bull med mentaliteten, det håller jag med. Lönt å ta en rappare för lite weeeeeeed?
För lite folk i sverige som går på konserterna. thats how it is
Ninosh.. Amy Winehouse hade för fan knasat i Amsterdam haha.. Hon e ju så knas att det inte går att inte ta henne
Fan vad de suger att han inte kommer till svergie!!fsijpkamkha,dfgkalfdm,ak ingen jävel som vill fara till norge se han heller" snopp kuk korv
Jag funderar starkt på att åka till Norge och se honom faktiskt, känns jävligt värt.
vad tror ni hela skiten kostar att åka dit med allting?
varför dra till norge när man uppenbarligen kan få det så jävla mycket roligare i Amsterdam?
kommer han dit också eller
Jag bor i norrland och ja tittade hur mycket allt skulle gå på. Buss till arlanda tur och retur 550 kr sen flyg till norge tur och retur 600kr typ, sen biljeten till wayne kostade 500kr så drygt 1600kr
Näee ja vet! Men grejen för mig också är att ja ska på chamillionaire 1 april och då går de åt lite pengar med! Sen är de ingen som vill följa mig till oslo för dom är snåla"
4_units Vilket bolag hittade du flyg för 600? Jag fann´som billigast Fly nordic för 1000kr fram och tillbaks, sen så fanns det buss för 280kr tur och retur.
och vem fan är du?