Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mår illa av hur hårt det här knockar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är såhär han ska låta.
your heart pump project kool-aid
Alltså det här beatet är fan det bästa på helts jukt länge.. synd att resten av skivan va helt jävla värdelös bara..
..
Jävligt fet!
bara jag som inte tyckte det var något speciellt?
broder_d.. is that you ?
kramer is this your mail? lmao
Thank God for this track!
det här var d sjukaste premobeatet sen az - the come up, crazy
chase the clouds away
jävlar va bra låt. så här vill jag att fat joe ska låta!
hur fan lyckas premier varje gång?
Very nice Premo beat men kunde han inte ha gett beatet till någon annan. Joey crack e fan wack.
Nas över detta hade ju inte varit helt fel...
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
Vilket jävla beat... gosh
bull fatso på galet beat
det hade kunnat bli bra med Fat Joe om han hade spottat samma stil som han gjorde under hans DITC-tider, men det är fortfarande en bra låt framförallt pga beatet. man kan ju alltid hoppas att det kommer en jävla massa freestyles på detta beatet från artister som är mer in their prime.
Abooo helt sjukt bra CRACK IS BACK!!!
beatet var riktigt bra, dock är inte Fat Joe mycket att hänga i granen
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
synd att ett sånt här beat måste slösas på medioker rap..
http://www.myspace.com/yesitsmezeke
sluta nu,detta e rått,Crack har grejer o visa upp vafan..l
löjligt att folk klagar på joe... han gör det ju tajt.
Inget speciellt lyrically men hans röst och presence gör beatet justice, tror inte många hade kunna göra det lika bra.
Premier, G.O.A.T.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fy satan fat joe+Djpremier går alldrig fel Crack attack, Shit is real och nu detta
gillar inte fat joe så där, men han matchar primos beats varje gång
fcuk spleling
Beatet är batshit crazy, Fat Joe levererar och refrängen är tung som fan.
PS. Your cunt is in the sink
Fyfan vad bra. Premier och joey the don, helt underbart.
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
fet jävla dänga de där!
Högt liv
fet! beatet skriker! kramer kool_kat är en jävligt cool cat helt enkelt. typ 5:e gången jag ser honom hata på en sån här jävel, bara för att..
http://www.myspace.com/choysmusic
Beaten var grymt skön, Fat Joe klarar inte av den. Det ska bli intressant att höra andra på denna beat, då remixes lär komma i överflöd.
och vem fan är du?
"fatta vinnie paz över det här asså.. monster" hahahaha, jag tror fan jag dör.. inte fan förtjänar vinnie paz ett sånt här beat (visserligen förtjänar han inte särskillt många av de beatsen han faktiskt fått spotta över).
Keep CD alive
beatet är väl ok, men jag tycket inte det känns så himla intressant med nya primobeats längre, det känns gammalt och trist. Och jag sätter mycket hellre bara på nån gammal primoskiva.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
han har kört samma stil nu i åratal, vad säger dig att det kommer låta annorlunda =D
Precis, det är som vissa idioter som först nu börjar säga något om att Premier alltid använder samma set av trummor, hade du dragit upp det 98 så hade det varit O.K. men han har ju använt 95 av 100 ggr samma sen 94.
haha word. plus trummorna varierar egentligen det är rookies som inte hör skillnaden! Samma människor kräver variation som om det inte finns nån och det är ju fett bull när proddare ska försöka ta sig an 40 stilar i en och samma platta, ingen röd tråd no nada. Som en vän en gång sa till mig: "pizza är gott, glass är gott, läsk är gott, men när man mixar allt detta blir det bara en enda stor äcklig sörja"
Primer har gjort samma beat om och om och om igen i över tio år - det är förvisso ett bra beat...but still
Trevlig beat, trevlig rap. Inget som fick mig att säga boom bam god damn.
tung låt, premo gör inga kassa beats, men som sagt, skulle va kul att se han ta åtminstonne nått steg i annan riktning.
Bra skit, det är så här Joey Crack ska låta!
Oj Oj oj!
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
Fuck fat joe, och beatet var INGET speceill
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
Producent
2008-03-05 15:48
den här var fan fet.. premier har ju kört samma stil sen way back ja. men han gör det fortfarande bra och med stil. premiers beats kanske låter ouppdaterade ibland, men han gör mkt snyggare beats än han gjorde förut. man hör att han har rutin när han producerar. solid. joe gör absolut rättvisa på beatet.. han fyller upp beatet på rätt sätt med sin hödljudda röst. det sämsta var nog jeezy's bajs cuts.. men det är mest för att han är kef. :P
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
tung skit, fat crack!
http://www.myspace.com/localexpressions
Riktigt nice, Fet Joel passar riktigt bra på det här beatet. Ännu bättre hade vart att slänga in M.O.P. också, då skulle det bli "Who Got Gunz pt. 2" :)
Varför rappar han med en southern accent?
för att han vill vara Lil Wayne