Intervju: The Game vill jobba med 50 igen
You’ve already worked with heavies like Dre, Kanye, and Timbaland—and, obviously, G-Unit before the beef. If you could choose anyone in the world to collaborate with next, who would it be? If I could work with anybody today, I’d work with Curtis Jackson. 50 Cent? Are you serious? Yeah. I would. We had our beefs, but now that’s over. I don’t have any problem with the dude anymore. We made dope music when we were working together and we could probably make a billion dollars if we fucking reunited. I don’t know, maybe this article will help inspire the dude. I’d love to work with Curtis again. No shit? Your “G-Unot” tattoo might make that a little difficult. Hey, when I got that tatt done, that’s just how I was feeling that day. Whatever I’m feeling on a given day is just how it fucking is. I’m day by day. Källa: http://www.bwseurope.com/2008/07/06/new-exclusive-the-game-interview-with-inked-magazine-talkin-about-tatts-lax-50-cent/
Hoppas folk har fattat att deras beef i princip endast var för att skapa hype åt varandra.. Hur som helst kan de göra galet bra musik tillsammans. Skulle vara kul med ett samarbete. :)
detdär trodde jag han ALDRIG skulle säga, intrisant med ett sammarbete igen, även om det inte känns relevant
Hoppas folk har fattat att deras beef i princip endast var för att skapa hype åt varandra.. det där var det första jag tänkte när jag såg tråden
så kommer fifty om några dagar "uuum I really miss the game,he got really pretty eyes"
all for the money
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
for tha love of money, gotta get that money mayn
Shuu
skulle vara riktigt nice om dom gör en diss låt tillsammans mot buck haha
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Battlerappare
2008-07-10 17:56
game dissa precis 50, för det 50 gjorde mot buck, game stog på bucks sida o nu deta e game lite whacko facko?
You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.
det stämmer inte, säkert falsk källa lr nått, kanske efet den första beefen där dom sen kramades på scen i new york ?
fast det verkar fan i mig stämma, men ok... alla dessa mixtapes alla tusen låtar allt han har sagt om fifty PLUS EN HEL DVD! som handlar om att dissa skiten ur G-unit och att han backa Buck nu när han e ute från gruppen......................................WHAT THE FUCK!! Sant ? = Game = Hiphopens största CLown (Yayo åker ner på andra plats)
Kom upp inatt en intervju där han säger att han hatar 50 Cent... Så det är lite falskt...
game verkar inte tjäna några pengar nuförtiden..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dirtyfist P78 ja det måste vara falskt FowtyBlaze P23 nej det vet du, han är med i den nya filmen street kings så han tjäna säkert bra där snart kommer LAX som kommer GARANTERAT sälja bättre än Gay units skiva
Skumt att han säger så när han släppte en låt för ca 2 veckor sedan där han dissar g-unit och visar att han står på Bucks sida. Mp3 - The Game - “Taped convo” (G-unit diss) http://www.thathype.com/home/2008/06/21/mp3-the-game-taped-convo-g-unit-diss/ (vet ej varför det ej funkar att länka) Annars finns låten i mp3 arkivet på thathype.com
Asså nej.-. 50 SKA NER PÅ BOTTEN.. Game får inte sjunka så långt efter typ The blair snitch project och allt han har gjort mot han nej det får bara inte hända..
Weird, skulle aldrig tro att game skulle säga det. Aja alla gör något för att få fame
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
hahah. Han har fott slut pa pengar
Han vill inte riskera att få 20 pers till sin spelning som young buck! Sen är det sant att de kan göra jävligt tung musik togetha
han heter the game, för han har spelet i sina armar.. allt handlar inte om pengar era jävla slavar det handlar om att en kung som 50 inte ska bli knäppt för att nått jävla korkat gamefan ska ta hans dissar seriöst o typ spränga hans bil när han sitter i den.. fatta hiphop är unity, inte krig den enda som egentligen brydde sig så mycke om pengar var 2pac som var berädd att leda människor i krig för dollarn.. så tacka västern, tacka badboy cowboyn, tacka 50 cent för att han förstår vad det handlar om.. THE GAME FÖR ATT YTAN ÄR FALSK OCH 50 CENT CAUSE ITS ALL ABOUT THE DOLLAR kuk till dig som skrivit en tråd i den här konversationen för det e du som ger dem pengarhoppas vi får höra en hate it or love it part 2!
haha ^^ wtf?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Xtremesia P16 ja och du tror på det oxå.. alltid alla under 18 skriver till 80% dumma jävla kommentarer
kan inte stämma
SKU - SKU - SKULASON!
TheRealness Skrev nog ett av dom mest korkade grejerna jag har läst, alltså, jag fatta inte ens innebörden, lyssnar säkert bara på 2pac, 50cent och har massa häftiga scarface prylar hemma/på datorn hahaha
TheRealness hahaha tack, du gjorde min dag!
Lyricist
2008-07-11 15:39
undra om man ens vågar skriva ngt i den här tråden... så fort fifty/game diskutioner kommer upp så blir det ett jävla liv på dessa låtsas gangsters som har valt sida och känner att dom ska göra allt dom kan för att försvara sin moraliska ledare. Men det skulle kunna bli en sjysst grejj att höra dom två ihop igen, då jag själv iaf tycker att både fifty och the game har haft sina ljusa musikögonblick..
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
allså ja tycker inte game behöver dissa skiten ur g-unit hela tiden men att göra låtar me 50 skulle kännas bara skumt. Fortsätt på samma spår, hoppas LAX blir lika bra som Doctors advocate.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Sant eller inte. The Game är ju inte direkt känd för att stå för alt han säger och ha helt fuckade svar på frågor i intervjuer. Någonting som iaf jag tycker är underhållande.
http://www.twitter.com/michaelcrackson