I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tech N9ne - Killer

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-07-15 23:22

Tech N9ne - Killer

varför har ingen uppmärksammat detta, what the fuck people?

här har vi snubben som hands down är världens bästa rappare, finns ingen mer musikalisk.

första Juli släpptes Killer, och jag råder er stark att kolla in den och resten av hans album.

den här snubben har fan allt, hela paketet.

Strange Music är framtiden och det är jävligt synd att dom har blivit så pass förbisedda.

med Tech N9ne i spetsen, backat av Krizz Kaliko, Kutt Kalhoun och nyförvärvet Ill Bill, för att nämna några, så kan jag inte se en enda artist som har i närheten den musikaliska kompetensen som dessa snubbar besitter.

spana in det här till exempel:

exempel 2:

det här är ingen freeloadermusik, plocka fram plånböckerna om ni inte redan gjort så, och släng fram den blygsamma summan dom tar för klass A musik

köp den här: Tech N9ne - Killer

Strange Music!

"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2008-07-16 02:02
Det har redan lagts upp en tråd Om det här släppet....
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2008-07-16 02:47
vafan då, jag sökte ju på skiten =/
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2008-07-16 03:17
hehe ligger 1 eller kanske 2 sidor bak.. Fast tråden iofs e väl lagom inaktiv
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2008-07-16 05:10
Spoilerkul att fler folk diggar min favvoemcee...
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>

2008-07-16 11:01
tech n9ne är töng.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-16 14:55
Tech e riktigt tung

2008-07-16 15:19
Säga vad man vill om Tech, men det är fan ett superbt omslag till skivan.

PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"

2008-07-16 16:23
haha, mj dissen ;)

2008-07-16 18:04
Tvekar om det är en diss dock.

PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"

2008-07-16 18:30
Tech är off the hook!
http://myspace.com/etownbeats

2008-07-17 22:06
Jag tycker han är helt sjuk tight. Gillade inte ett enda spår på skivan typ, dock.

2008-07-17 22:07
En överdrift inser jag när jag tänker efter. Men den var lååångt under föväntan.

2008-07-18 00:13
soulable P23 inte var det en hyllning iaf

2008-07-18 02:47
One good time är dock bland det bästa jag hört

2008-07-18 14:14
one good time är sjukt fet, äälskar de stuket, depp neråt.PHEETT
om någon kan nämna någon med fetare flow än tech ninnaaa,, HIT ME BITCHES!!!!!
Pandilla AOTS
www.soundcloud.com/akopalips
www.sideeffectzmusic.com
Manager

2008-07-18 14:24
Det kanske låter helt sjuk men jag tycker att Tech N9ne är för bra. Det är lite som att spela Tekken 3 med Eddie, man vet att man vinner men det är inte speciellt kul efter ett par matcher.
Redline!

2008-07-18 17:02
Vi har proddat cirka 11 låtar på den skivan förövrigt :)
Kolla efter allt som Tyjilla har proddat Young Fyre och Wyshmaster så vet ni!

Large Money!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-19 18:42
Vilken skiva tycker ni är Tech N9nes grymmaste?
njut

2008-07-19 20:06
MLK är fetast enligt mitt tycke, har den och Everready hemma, och snart kommer Killer trilla in, fan vad niiice
Lyricist

2008-07-19 20:37
Explict P21

gillar absolute power som fan, den här verkar dock bara bli skit tyvärr =( hoppas jag har fel

Dr.Octagon X26

Det kanske låter helt sjuk men jag tycker att Tech N9ne är för bra. Det är lite som att spela Tekken 3 med Eddie, man vet att man vinner men det är inte speciellt kul efter ett par matcher.

det där va nog den bästa jämnförelsen någonsin haha
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2008-07-20 13:37
Sjukt coolt omslag. Men vilka pubislåtar.
- I'm from the place where hardcore is beautiful (G-Boro)

2008-07-20 19:34
så jävla fet skiva!!!!

2008-07-22 14:22

Intervju med Tech N9ne 38:20 minter