Reks - Grey Hairs
NAS Who?, stjäl den,låna den, whatever se till att ni ej sover på den iallafall (UTE NU!!) 1. Grey Hairs (produced by Blaze P) 2. My Life ft. Paula Cambell (produced by Blaze P) 3. The One (produced by Statik Selektah) 4. Say Goodnight (produced by DJ Premier) 5. How Can It Be (produced by Statik Selektah) 6. Stages (produced by Large Professor) 7. Next 2 Me (produced by DC The Midi Alien) 8. 5 Mics (produced by Blaze P) 9. Money On The Ave ft. Skyzoo (produced by Soul Theory) 10. Black Cream ft. Big Shug (produced by Statik Selektah) 11. Love Sweet Misery (produced by Statik Selektah) 12. Rise (produced by Statik Selektah) 13. Telescope ft. Jon Hope & Lucky Dice (produced by Statik Selektah) 14. Day 2 (produced by Statik Selektah) 15. Preminition ft. Termanology & Consequence (produced by Statik Selektah) 16. Cry Baby (produced by Statik Selektah) 17. Long While (produced by 1914) 18. Big Dreamers RMX ft Termanology & Krumb Snatcha (produced by Statik Selektah) 19. Isiah (produced by Demo) SECRET HIDDEN SONG - Pray for Me (produced by Statik Selektah)
"belive this a stickup, murder the opposition, devirgin the competition the middle finger still up, fuck the world, life's a bitch i feel cuz my bottle's half empty i have not the energy for enemys and such, half the industry is washed up, the other half SUCK, i am not the unsigned hype, im the unsigned FIVE MICS" REKS ÄR ARG.
5mics är GALET bra. Ser enormt nice ut faktiskt, får fixa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
att den kommer på vinyl är bara och glömma eller?
rip stephen perry
A.S.N.O.M
årets platta!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har bara lyssnat igenom halva plattan nu ungefär och den är sjukt jävla bra. Hans gamla album har inte en suck mot den här.
De låtarna jag har hört har varit råtunga. "Preminition ft. Termanology & Consequence (produced by Statik Selektah)" ser ruskigt fett ut.
Har den släppts på internet eller på skiva? PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
soulable internet bara tror jag? Har för mig att den skulle släppas 22 juli.. Lyssnar igenom den nu och detta är nog årets platta än så länge.. Fyfan vilka beats och va hungrig han låter!
Vart kan man få tag på den?
Bitches Ain't Shit
HELVETE vad bra "Preminition" är.. Riktigt laid back.. Statik är fan ett geni. Och Term slaktar som vanligt! (förlåt att jag spammar men albumet är värt det :>)
Kollat alla torrent sidor jag evt hittar den fan inte.. nån som kan PMa mig om varrt den finns
PMa mig med! :(
^ Smart sagt.
Den här är en av årets fetaste plattor. Bra skit rakt igenom.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Jävligt grym skiva! Men dom bästa låtarna hade man ju redan hört.
your heart pump project kool-aid
Hiphop lever!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
jävligt stabilt rätt igenom, inte en enda dålig låt
chase the clouds away
Känns som årets skiva hittils efter första genomlyssningen. Den är grymt genomarbetat, Reks mördar på varenda låt.
PS. Your cunt is in the sink
vafan, vill också höra.. hittar den inte nånstans
Ja efter att ha spinnat detta album 3 gånger på raken så är det ganska lätt att konstatera att varenda solo album som droppat detta år hittils är rent kiss i jämförelse med Grey Hairs. Detta album kommer få spins många år framåt, den som tycker dom denna skiva men inte köper den bör ta livet av sig illa kvickt.
den som tycker dom denna skiva men inte köper den bör ta livet av sig illa kvickt. Hahaha word.. Statik gör såna underbara beats. Reks lyckas blanda råa med lugna låtar på ett grymt sätt med.
håller med Kramer till 100% skön slutkläm! :)
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
Lyckas inte heller hitta den, har ni en länk så skicka i PM
Fick gåshud idag när jag gick till affären och lyssnade på plattan. Eureka!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Jaquil: Vadå, finns den i affär? Good god! PZ
Hur är låten som Primo proddat?? En hungrig Reks på ett Primo beat - tungt! blir dock lite orolig iochmed att ingen nämnt denna än Nice collab iaf, dom har väl gjort ett par andra låtar back in the days om ja inte minns fel?
En maffig jävla urladdning right there! Har bara hört några låtar men det verkar ju vara extraordinärt. Reks har ju alltid legat lite utanför gemet på något sätt. Aldrig riktigt tagit för sig, men nu verkar han ha vaknat. PZ
soulable P23 nej nej. den finns i min ipod. som jag lyssnade på på väg till affären :)
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
damn!, en sån här skiva har man väntat på länge.
Vart kan man pre-ordra den alternativt vart kommer den säljas när den släpps?
Gillar Reks som fan, men tycker verkligen beatsen va keffa.. Va e det me folk.. ÅRETS SKIVA ? Lyssna på beatsen vafan. Say Goodnight eren enda RIKTIGT tunga låten på skivan.. Har inte lyssnat allt för mycekt än, återkommer om ja helt ändrar mig..
Rapping ge skivan 4 spinns till,statiks beats kanske inte är dödande som premos,men dom växer verkligen med tiden.
Årets skiva hittills.. nuff said!
Vafan.. vart kan man köpa den? Vinyl helst...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Tycker skivan är oerhört fet... typ varenda låt är ju av högsta klass, både beat- och textmässigt. Den här skivan kommer hålla ett bra tag! Black Cream är nog mitt favoritspår.
Bitches Ain't Shit
Gilar den som fan!
Megastore har den på CD, får nog importera vinylen i värsta fall.
Reks dödar det mesta just nu, period!
Bra! Mycket bra.. Denna kan man lyssna på ett antal gånger utan att tröttna!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
kazie: Varifrån? Har den ens släppts på vinyl? Säg till om du ser den.
Får nog sluta förmoda att skivor släpps på vinyl. Say Goodnight, Big Dreamers remixen och Pray For Me
finns på 12a iaf.
kazie: Japp tyvärr. Tolvan har jag beställt, men dom bara skjuter upp och skjuter upp datumet...
ska köpas... say goodnight är insane
Tänkte att det var bättre att posta nya videon i redan befintliga Reks-tråden istället för att göra en ny.
Så här är sprojlans ny video med Statiks typsika beat och den redan klassiska raden:
"I'm not the unsigned hype, I'm the unsigned five mics"
Reks -The One
rip stephen perry
A.S.N.O.M
hur länge har han varit aktiv?
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Da P-I: Äldsta gästinhoppet på skiva tror jag han gjorde typ -99.
Reks is killin IT!
Yeah, you know..